بیانیه کانون بسیج رسانه آران و بیدگل در محکومیت هتک حرمت به ساحت امام رئوف

کانون بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل در بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، کانون بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل در بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را محکوم کرد.

 

متن بیانیه به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم"
یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون" (سوره صف، آیه ۸)"

آنان می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند."


ندای مظلومیت قرآن و اهل بیت(ع) از پس چهارده قرن همچنان به گوش می‌رسد و هنوز دشمنان اسلام و مسلمین، همچون سال های نخست صدور اسلام، با جهل یوسفیانی و رذیلت قابیلی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، داغ ننگ و لعن بر چهره روزگار دون می‌نشانند.

 

اکران فیلم سینمایی عنکبوت مقدس در جشنواره به ظاهر هنری کن فرانسه و هتک حرمت به ساحت امام رضا (علیه السلام) و بی‌ هویت نشان دادن ایران و ذلت زن ایرانی و وهن اعتقادات ناب تشیع، نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است. 

 

مثال انسان‌هایی که به زیباترین و مهربان‌ترین انسان ها حرمت نمی‌نهند، هم همین است به تصور غلط خود می‌خواهند لکه‌ای سیاه بر خورشید بگذارند و خاک بر پیکر آن بپاشند، اما زیبایی خورشید را نمی توان از بین برد.

 

پشت پرده این حرکت‌های ناشیانه و جسارت‌ها، در راستای پروژه شوم علاوه بر اسلام‌ستیزی و ایران هراسی، سرگرم کردن مسلمین و جامعه اسلامی و فراموش کردن برخی واقعیت‌های جهان از جمله جنایات رژیم صهیونیستی منحرف سازند.


عنکبوت مقدس تنها توهین به امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نیست بلکه توهین به اسلام و تمام ادیان الهی است لذا وظیفه تمام آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این عمل شنیع و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت کنند.

 

کانون بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل «عنکبوت مقدس» را توطئه ای صهیونیستی غربی دانسته و ضمن محکومیت این حرکت مذبوحانه، حمایت خود را از ساحت مقدس شمس الشموس امام رئوف حضرت امام رضا(ع) تا پای جان اعلام می کند و معتقد است، جسارت آنان به این وجود مقدس باعث نفوذ هر چه بیشتر مهر آن حضرت در دل مردم آزادیخواه جهان و تبلیغی برای گسترش هرچه بیشتر اسلام ناب خواهد شد. «وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لَکِنَّ اللَّهَ رَمَى»

 

کانون بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل

کد خبر 1181758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha