نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت در  کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت» نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت در کانون صیاد شیرازی ملایر برپا شده است.

« جعفر ترکاشوند» در  گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی در کانون شهید صیاد شیرازی ملایر در حال انجام است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید صیاد شیرازی ملایر از برگزاری جشن ویژه دختران در این کانون خبر داد و گفت: این جشنها ویژه کانونهای مساجد شهرستان ملایر نیز بوده که با همکاری دانشگاه های ملایر اجرا شد.

 وی تجلیل از دختران محجبه و اسامی فاطمه و معصومه با همکاری دانشگاه های ملایر را از دیگر  برنامه های این کانون در ایام ولادت حضرت معصومه (س) برشمرد و تصریح کرد: قرار است با دیگر مراکز دانشگاهی نیز تعامل داشته و برنامه های دیگری را نیز در ایام ولادت امام رضا (ع) داشته باشیم.  

 ترکاشوند از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت در این کانون خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف  تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه برگزار شده است.

 وی  برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی،  برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت این ایام و ادای احترام به جان باختگان حادثه آبادان، ، برپایی جشن‌های میلاد امتم رضا در سطح کانون ومساجد و.. را نیز از دیگر برنامه ها در این ایام برشمرد.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری صیاد شیرازی ملایر  به 14  خرداد سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز تعدادی از اعضای کانون و مردم به مرقد امام رلحل اعزام می شوند.

 وی برگزاری ویژه برنامه عزاداری ، سخنرانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد در را نیز از دیگر  برنامه های این کانون دانست.

ترکاشوند با بیان اینکه کانون  صیاد شیرازی ملایر از کانون های معین شهرستان است  به توزیع 250 بسته گوشت در بین کانونهای مساجد شهرستان ملایر از سوی دبیرخانه کانون های مساجد کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه با شناسایی خانواده های نیازمند سهمیه هر کانون مشخص و برای توزیع تحویل مسئول هر کانون داده شد.

کد خبر 1181760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha