حمایت انجمن سینمای جوانان ایران از تولید آثار با محوریت امام رضا (ع)

صاحبدل گفت: به مناسبت دهه کرامت، انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت دهه کرامت، از فیلم‌سازان فیلم کوتاه دعوت به ساخت آثار با محوریت امام هشتم شیعیان کرده است.

«مهدی صاحبدل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: انجمن سینمای جوانان ایران به‌عنوان متولی اصلی آموزش و تولید فیلم کوتاه در کشور و به‌منظور تکریم ارادت قلبی ایرانیان به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) و با هدف به تصویر کشیدن این امر، پویشی فراگیر و سینمایی راه‌اندازی می کند.

 

مدیر انجمن سینمای جوانان استان گلستان افزود: بر این اساس، از تمامی فیلم‌سازان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود آثار خود با مدت زمان زیر 30 دقیقه در قالب‌های داستانی و مستند موضوع امام رضا(ع)، کرامات و ارادت ایرانیان به ساحت مقدس آن حضرت، جهت شرکت در این پویش، از طریق پرتال تولید ارسال کنند.

 

وی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران به 10 اثر برتر منتخب از میان آثار رسیده، مطابق آیین‌نامه معاونت تولید انجمن، حمایت مالی خواهد کرد.

 

صاحبدل اظهارداشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان شهریورماه سال‌جاری و از طریق پرتال تولید production.iycs.ir، نسبت به ثبت‌نام آثار خود اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در پویش دقت کنند در هنگام ثبت نام مقابل عنوان فیلم؛ حضور در طرح تولیدات امام رضایی را قید کنند.

 

کد خبر 1181766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha