برپایی ایستگاه صلواتی در  بقاع متبرکه ملایر همزمان با سالگرد رحلت امام راحل

مهدوی گفت: همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلابی اسلامی ایستگاه صلواتی و مراسم سوگواری در بقاع متبرکه ملایر برپا می‌شود.

 « امیر مهدوی»در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همه ساله همزمان با سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 

 معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه امسال نیز همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی(ره)  برنامه های سوگواری در سطح شهرستان به همت ادارات و نهادها و مردمی برگزار می‌شود افزود: در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه ملایر نیز برنامه‌هایی را در این ایام در سطح بقاع متبرکه دارد.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه رحلت امام راحل در امامزاده عبد الله ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مراسم همراه با برنامه سوگوای سخنرانی و بصیرت افزایی در راستای شناخت شخصیت و آرمان‌های امام خمینی است.

مهدوی همچنین از برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت ایام سالگرد رحلت امام در امامزاده عبدالله روستای مهرآباد خبر داد و گفت: این ایستگاه صلواتی به مدت دو روز در این بقعه متبرکه برقرار است.

 وی اضافه کرد: فضا سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با این ایام در سطح شهر و فضای مجازی نیز از دیگر برنامه های این اداره در ایام رحلت امام و 15 خرداد است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به برنامه های دهه کرامت نیز افزود: جشن‌های ویژه دهه کرامت در در 6 بقعه شاخص ملایر شامل  تکیه حضرت  ابوالفضل(ع) امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن، امامزاده عبد الله مهر آباد، امامزاده علی حسین داویجان و مسجد نرجس خاتون پارک سیفیه برگزار می‌شود.

وی گفت: فضا سازی ، غباروبی و عطر افشانی امامزادگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری جشن و مدیحه سرایی با حضور مداحان، پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی و.. از برنامه‌های ایام دهه کرامت در بقاع متبرکه شهرستان ملایر است

وی  از توزیع غذای گرم در بین خانواده‌های نیازمند از محل موقوفه سیف الدوله ، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، در بهشت هاجر توسط جمعی از کارکنان اوقاف ملایر، برگزاری کاروان‌های شادی در سطح شهر ملایر، همکاری با سایر نهادها در برپایی ایستگاه‌های صلواتی همزمان با میلاد امام رضا(ع) و ... را نیز از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در ملایر توسط اداره اوقاف و امرو خیریه برشمرد.

کد خبر 1181776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha