کانون های مساجد جهرم در جشن میلاد حضرت معصومه (س) غرق در شور و شادی بود

نعمت اللهی گفت: آیین های باشکوه جشن و سرور سالروز میلاد کریمه اهل بیت (س) با اجرای برنامه های شاد و متنوع در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم برگزار شد.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان جهرم با برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور میلاد حضرت معصومه (س)، به استقبال برنامه های دهه کرامت رفتند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: برنامه های جشن و سرور کانون های فرهنگی هنری مساجد جهرم ویژه سالروز میلاد حضرت معصومه (س) با اجرای برنامه های شاد و متنوع و با حضور پرشور بچه های مسجد به ویژه دختران و بانوان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: از جمله این برنامه ها که با حضور بیش از 500 نفری بچه های مسجد برگزار شد، جشن میلاد حضرت معصومه (س) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بود که با سخنرانی حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد و اجرای برنامه های شاد و متنوع همراه شد.

 

نعمت اللهی با اشاره به اینکه میهمان ویژه این مراسم معاون فرهنگی سازمان بسیج کشور بود، عنوان کرد: مقواساز همچنین با حضور در جمع بچه های مسجد دقایقی کوتاه به بیان سخن پرداخت.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» عنوان کرد: این برنامه نیز با مدیحه سرایی 2 نفر از ذاکران اهل بیت (ع) با شور و شکوه خاصی برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» نیز در این مناسبت باشکوه میزبان اهالی مسجد بودند و این مراسم با سخنرانی و مولودی خوانی ادامه پیدا کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: سایر کانون های مساجد همچون «شهید مطهری»، «سلاله پاکان»، «مشکات الرضا (ع)»، کانون های مستقر در بخش های «سیمکان» و «کردیان» نیز در این مناسبت فرخنده با برگزاری آیین های جشن و سرور به اجرای برنامه پرداختند.

کد خبر 1181788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha