حضور جوانان در محفل ادبی کانون «شهید علم الهدی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (ع)

حيدری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن در محفل ادبی که به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (ع) و با حضور با فرماندار شهر بن برگزار شد، شرکت کردند.

«علی اصغر حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن در محفل ادبی که به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (ع) و با حضور با فرماندار شهر بن برگزار شد، شرکت کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: این ویژه برنامه در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و با استفاده از ابزار هنر که ماندگار و اثرگذار بر جامعه است برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: محفل ادبی کانون «شهید علم الهدی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (ع) با محوریت نوجوانان و جوانان دختر و با حضور شاعران نوجوان خانم به میزبانی کانون «شهید علم الهدی» بن برگزار شد.

 

حيدری تصریح کرد: هدف اصلی محافل ادبی در کانون «شهید علم الهدی» حمایت از جریان‌های اصیل شعری و ادبی است و این نشست به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت با هدف تشویق و ترغیب علاقه مندان به خصوص شاعران نوجوان تشکیل شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: شرکت کنندگان در این جلسه ضمن گرامیداشت آغاز دهه کرامت، شاعران منتخب به شعرخوانی پیرامون ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پرداختند.

 

کد خبر 1181796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha