خانواده محوری یکی از شاخص های فرهنگ رضوی است

حجت الاسلام جلالوند با اشاره به اینکه خانواده محوری یکی از شاخص های فرهنگ رضوی است گفت: خانواده به عنوان بستر رشد و تعالی در اجتماعی یکی از مهمترین مأمن هایی است که با توجه به آن می توان شاهد رشد جامعه بود.

« حجت الاسلام احمد جلالوند» با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و اهمیت تبیین فرهنگ رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: خانواده محوری به ویژه توجه به رابطه خواهر و برادر یکی از شاخص های فرهنگ رضوی است. 

 

مدیر امور طلاب و روحانیون بنیاد ملی کرامت افزود: خانواده به عنوان بستر رشد و تعالی در اجتماعی یکی از مهمترین مأمن هایی است که با توجه به آن می توان شاهد رشد جامعه بود. 

 

به گفته وی، بومی سازی برنامه های فرهنگی هنری مساجد در قالب برنامه های هدفمند به نوبه خود می تواند بستر مناسبی برای تبیین ارزش های فرهنگی و دینی باشد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران حضرت مهدی(عج) بیان کرد: نظام خانواده یکی از ارکان مهم جامعه اسلامی است، توجه به این اصل اساسی زمینه بقای زندگی اجتماعی است به ویژه آنکه با محوریت کرامت و محبت جریان پیدا کند. 

 

مدیر منتخت استان البرز در طرح ملی فهما در پایان خاطرنشان کرد: کرامت و محبتی که میان رابطه خواهرانه و برادرانه امام رضا(ع) و حضرت معصومه سلام الله علیها است الگویی تبیینی برای تمام خانواده ها است. 

 

 

 

کد خبر 1181831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha