اسلام متجهرین اسلام مقدس‌نماها و سطحی‌نگرها است

حجت الاسلام ملازاده با بیان اینکه اسلام متجهرین اسلام مقدس‌نماها و سطحی‌نگرها است، گفت:اما به فروده امیرالمومنین علی(ع) فرمودند« اسلام ناب طرفدار محرومین است ».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «علیرضا ملازاده» امروز(۱۲خرداد) در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد با عنوان «آفتاب امید» که در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه سپاه کربلای مازندران افزود: اسلام ناب دارای ویژگی‌های ظلم‌ستیزی است، در اوایل انقلاب در شهر ساری می گفتیم نهضت ما حسینی است یعنی این همان اسلام خالصی است که از دوران پیامبر اکرم (ص) به ما رسیده است.

 

حجت الاسلام ملازاده با بیان اینکه در کشور در دوران طاغوت این مردم مسلمان و پیرو اسلام عدالت‌خواه بودند، تاکید کرد: در حال حاضر ما در بخش اجرای عدالت در کشور مشکل داریم اما ساختار سالم است، همه پیرو اسلام ناب است، این اسلام عدالتخواه بوده و به‌دنبال تبعیض نیست.

 

جانشین ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: امیرالمونین (ع) به‌خاطر اجرای عدالت در محراب شهید شد، حضرت دست‌اندازی‌ها به بیت المال را تاب نمی‌آوردند و جلوی چپاول می‌ایستادند، اینکه یک عده ثروتمند در رفاه باشند و فقرا در فقر و بدبختی روا نیست، مشکل از اجراست نه ساختار‌.

 

این مسئول گفت: نامه مالک اشتر الگوی خوبی است که دشمنان ما از آن بهره می‌گیرند، ما نسبت به امیرالمومنین به‌جز یک شناخت شناسنامه‌ای چیزی نداریم باید اطلاعاتمان را بیشتر کنیم ایشان فرمودند اسلام ناب طرفدار محرومین است، در مقابل این اسلام، اسلام آمریکایی شامل اسلام سکولار و اسلام متحجرین وجود دارد.

 

وی ادامه داد: اسلام آمریکایی اسلام بی‌تفاوت‌ها نسبت به ظلم است، اسلام ناب بی‌تفاوت نیست، در تعریف جریان اسلام بین تفکرات می گویند به ما ربطی ندارد در کشورهای دیگر چه چیزی میگذرد، اسلام ناب همان است که اهل بیت (ع) تاکید کردند‌‌.

 

حجت الاسلام ملازاده با بیان اینکه اسلام متجهرین اسلام مقدس‌نماها و سطحی‌نگرها است، تاکید کرد: خوارج در مقابل امام علی (ع) شمشیر کشیدند، امیرالمومنین (ع) نیز مقابلشان ایستاد، این اسلام به دین نگاه ابزاری دارد این اسلام برای وهابیون است، مکتب اسلام در مقابل این اسلام می‌ایستد، داعش با تفکر وهابی وارد منطقه شد عده‌ای را فریب دادند.

 

جانشین ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران افزود: امروز همان فتنه‌های دوران معاویه بیخ گوش ما قرار دارد، باید مراقب باشیم، تحریف امیرالمومنین (ع) کار را به تفکرات باطل و دروغ درباره ایشان کشاند، امروز دشمن دنبال این است که مکتب امام را بزند، برخی نمایندگان مجلس از انقلابیگری پشیمان و ضدانقلاب شدند.

 

این مسئول در پایان اذعان کرد: امام باقر (ع) در روایتی میفرماید که کسی از اسلام ناب روبرگرداند در تشیع آن شک می‌کنیم و از ما نیست.

کد خبر 1181834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha