برگزاری مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» در کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری از برگزاری مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» همزمان با دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت شمس الشموس علی بن موسی الرضا (ع)، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این مسابقه نقاشی با عنوان «من و امام رضا (ع)» ویژه دانش آموزان گراشی برنامه ریزی شده و کودکان و نوجوانان سه تا 12 ساله می توانند در آن شرکت کنند.

 

وی به محورهای مسابقه نقاشی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای این مسابقه نقاشی محورهایی همچون نماز، حجاب و سفر در نظر گرفته شده است.

 

مقتدری به جزییات مسابقه نقاشی «من و امام رضا (ع)» اشاره کرد و بیان داشت: آثار ارسالی به این مسابقه باید خلاقانه و بر اساس ذهنیت کودکان باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نقاشی ها نباید کپی شده باشد، بیان کرد: ارسال نقاشی در سبک های مختلف آزاد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه اشاره و آن را تا 19 خردادماه جاری عنوان کرد و گفت: آثار باید به کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» تحویل داده شود.

 

وی با اشاره به اینکه پس از داوری آثار به برترین ها جویزی اهدا می شود، گفت: در پایان این مسابقه به هشت نفر برتر جوایزی به رسم یادبود از سوی این کانون فرهنگی هنری اهدا می شود.

کد خبر 1181858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha