پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) در میان امدادگران ساختمان متروپل آبادان گردانده شد

همزمان با آغاز دهه کرامت و در نهمین روز از حادثه تاسف بار ریزش ساختمان متروپل آبادان خادمین حرم حضرت معصومه (س) با حضور در محل این حادثه پرچم متبرک این بانوی مطهره را در میان امدادگران، گروه های عملیاتی و نیروهای نظامی و انتظامی گرداندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و در نخستین روز از دهه کرامت خادمین حرم این بانوی مطهره، شامگاه (چهارشنبه ۱۱ خرداد) با حضور در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان پرچم متبرک حرم این حضرت را در میان گروه های جستجو و آواربردار و نیروهای نظامی و انتظامی گرداندند و به آنها قوت قلب دادند.

 

«حجت الاسلام حیدر ماهان» در این بازدید اظهار کرد: این حادثه برای همه ملت ایران ناگوار و دردناک است و به مردم خونگرم آبادان و خانواده های داغدار، جانباختان تعدادی از شهروندان این شهر را تسلیت عرض می کنم.

 

سفیر کاروان حرم حضرت معصومه (س) افزود: هدف از حضور در این مکان قوت قلب به گروه های جستجوگر و آوار بردار است تا با توان بیشتری عملیات خود را دنبال کنند.

 

وی تصریح کرد: برای تسکین درد بازماندگان جانباختگان تصمیم به حضور در محل حادثه گرفته شد تا بلکه مقداری از غم آنها کاهش یابد.

 

کد خبر 1181876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha