اقدام مغرضانه فیلم موهن، توهین به اعتقادات دینی مسلمانان است

کارکنان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در پی توهین به ساحت نورانی حضرت امام رضا (ع) بیانیه ای صادر و تاکید کردند: اقدام مغرضانه فیلم موهن برای مخدوش نشان دادن چهره جامعه ایرانی و توهین به اعتقادات دینی مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کارکنان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در پی توهین به ساحت نورانی حضرت امام رضا (ع) بیانیه ای صادر و تاکید کردند: اقدام مغرضانه فیلم موهن برای مخدوش نشان دادن چهره جامعه ایرانی و توهین به اعتقادات دینی مسلمانان است.

 

در این بیانیه آمده است:

 

مکتب حیات بخش و آموزه های ناب رضوی قرن هاست مأمن و پناه انسان های آزاده عالم برای رسیدن به حیات طیبه و فلاح و رستگاری است و این حبل المتین معظم و مقدس قرارگاه و میعادگاه ارادتمندان و دلدادگانی است که دل در گرو آن امام همام و خورشید عالم تاب دارند.

 

بارگاه نورانی مضجع شریف شمس الشموس علی ابن موسی الرضا المرتضی(علیه السلام) محل انتشار معنویت، صفا، کرامت، حریم امن و تکیه گاه آرامش بخش میلیون ها نفر در جهان است.

 

اقدام مغرضانه، نابخردانه و ضد فرهنگی عوامل فیلم موهن(عنکبوت مقدس) با بازی و کارگردانی افرادی معلوم الحال که با خوش رقصی به نهادهای بین المللی ضد فرهنگی سعی در مخدوش نشان دادن چهره جامعه ایرانی و توهین آشکار به اعتقادات دینی میلیون ها مسلمان، حرم مطهر رضوی، سرزمین مقدس مشهدالرضا را دارند محکوم به شکست مفتضحانه است. عنکبوت صفتان رذل بین المللی و عوامل خود فروخته داخلی بدانند که این حرم مطهر مروج معنویت، اخلاق و معارف دینی و فرهنگی اصیل است و نمی توانند با یک فیلم، اعتقادات دینی میلیون ها مسلمان آزاده و شیعه دلباخته و همه آزادگان عالم را به انحراف بکشانند.

 

ما فعالان کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن محکوم کردن این اقدام ضدفرهنگی از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر، هنرمندان و ارادتمندان دلباخته حرم رضوی می خواهیم تا هنرمندانه با استفاده از ظرفیت عظیم خود آموزه های ناب و اصیل امام کرامت و مهربانی حضرت امام رضا(علیه السلام) را به تصویر بکشند. تا شاید افرادی که ناآگاهانه و از روی غفلت در مسیر انحراف افتاده اند بیدار شده و دوباره به آغوش حرم امن مقدس ترین مکان عالم برگردند و در این راه اسیر سیاست بازی ها و دغل کاری های صهیونیسم بین المللی و ایادی ضد فرهنگ صفاک آنها نشوند.

 

السلام علیکم و رحمه الله

کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

کد خبر 1181915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha