به دنبال تولید فیلم فاخر برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر  هستیم

محمدی با بیان اینکه ستاد امر به معروف علیه فیلم«دینامیت» اعلام جرم کرده و خواستار تولید فیلمی فاخر به منظور جبران مافات شده، گفت: به دنبال تولید برنامه های فاخر و تاثیر گذار، برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری «مهرداد محمدی» در دیدار با «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: با جریان مطالبه‌گری میتوان کارهای بزرگی انجام داد، این جریان در دل مردم می‌جوشد و ما هم از مردم حمایت می کنیم، یک بخش حاکمیتی شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های حاکمیتی و بخش دیگر مردمی بوده که مهم است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران افزود: در سال ۱۳۹۴ قانون خوبی در مجلس تصویب شد ولی دولت آن را ابلاغ نکرد، اما رویکرد دستگاه‌های حاکمیتی در این دولت خیلی بهتر است همه می‌خواهند برای مردم کار کنند.

 

وی با بیان اینکه در خصوص معضلات مختلف استان همچون دپوی زباله همواره تذکراتی می‌دهیم، تاکید کرد: یک حصارکشی ساده در منطقه غرب مازندران انجام نشد که نیاز به توجه دارد.

 

محمدی با اشاره به فیلم دینامیت، عنوان کرد: اکران فیلم دینامیت و کسب درآمد ۹۵۰ میلیارد تومانی خسارت زیادی را به فریضتین زد، از این رو مقرر شد خسارت را برای ساخت یک فیلم خوب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت کنند.

 

وی اضافه کرد: ستاد امر به معروف علیه این فیلم اعلام جرم کرده و خواستار پرداخت حاصل فروش این فیلم‌ برای تولید فیلمی فاخر به منظور جبران مافات شده است.

 

با تاکید بر اینکه ما باید فیلم فاخر بسازیم، عنوان کرد: آثار باید پیوست فرهنگی داشته باشد، یک سری پیام‌ها در جامعه منکر است.

 

محمدی با بیان اینکه استان مازندران به تعبیر مقام معظم رهبری برحستگی‌های زیادی به‌خصوص در بحث مفاخر فرهنگی دارد و میزبان اولین حکومت شیعی بوده است، گفت: متاسفانه باورها و اعتقادات دینی و مذهبی مورد هدف دشمن و هجمه‌های دشمن قرار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ پیج اینستاگرامی عامدانه در حال ترویج ضدفرهنگ ها در استان هستند که مشخص است سازمان یافته است، به نوعی یک جنگ فرهنگی است، ولی ما جوانان خوبی داریم که در این عرصه پابه میدان گذاشتند هم پیشکسوتانی که راهبران خوبی هستند خیلی جاها نیاز به توجه دارند.

 

 محمدی با اشاره به استراتژی نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: راهبرد اصلی حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» مازندران سالم و پیشرفته است، همه باید پای کار بیایند همه باید پای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند چون این راه خداست.

کد خبر 1181971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha