علم و دانش در شناخت واقعیت موثر است/بصیرت نیروهای مسلح

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: علم و دانش هر فرد در شناخت واقعیت موثر و کاهش انحراف موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «یوسف طباطبایی نژاد« روز پنجشنبه(12خرداد)در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش اصفهان اظهارداشت: علم و دانش در امر شناخت واقعیت ها و جلوگیری از انحراف موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: علم و دانش هر فرد  در شناخت واقعیت موثر و کاهش انحراف موثر است که نیروی هوایی به دلیل همین مولفه زودتر به نظام پیوستن و همراهی خود را اعلام کردند.

 

وی ادامه داد: کسب دانش و بصیرت موجب پیشرفت انسان می شود و همین مسائل باعث شده تا مردم ایران واقعیت را بشناسند و همراهی با نظام داشته و دشمن را شکست دهند.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: کاهش دغدغه های اجتماعی و افزایش انسجام درونی وابسته به همین بصیرت و شناخت واقعیت و توطئه دشمنان است که جهاد تبیین در این مولفه نقش مهمی دارد.

 

بصیرت نیروهای مسلح

 

وی با بیان اینکه بصیرت خوبی در بین نیروهای مسلح وجود دارد، تصریح کرد: این بصیرت و آگاهی نقش مهمی در پیشرفت کار و دفاع از مرزهای کشور و نقش آفرینی بین المللی مثل مبارزه با داعش داشته است.

امام جمعه اصفهان شهادت طلبی و روحیه استقامت و ایستادگی در مقابل دشمنان را نشات گرفته از همین بصیرت و آگاهی بیان کرد و اظهارداشت: تمام توان و دانش خود را برای مبارزه با استکبار جهانی به کار گرفته و در این مسیر به فیض شهادت هم می رسند.

 

وی دستیابی به توفیق شهادت را مهم خواند و یادآورشد: این درجه مربوط به خواست پروردگار و کسب درجه خاص است.

کد خبر 1181977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha