جشنواره راه روشن با هدف آشنایی با نهج البلاغه در همدان برگزار می شود

حجت‌الاسلام « حسنی حلم» در تشریح جشنواره ملی راه روشن، اظهار داشت: این جشنواره ملی با موضوع تربیت در نهج‌البلاغه و با هدف آشنایی افراد جامعه با سیره و کلام امام علی (ع)برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان; حجت‌الاسلام «سیدمرتضی حسنی حلم» روز پنج‌شنبه در نشست خبری تشریح جشنواره ملی راه روشن، گفت: این جشنواره ملی با موضوع تربیت در نهج‌البلاغه و با هدف آشنایی افراد جامعه با سیره و کلام امام علی (ع)، بهره‌ مندی از دریای بیکران نهج البلاغه، انس با آن و ترویج مفاهیم نهج البلاغه برگزار می شود.
مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان اظهار داشت: این جشنواره در پنج بخش با محوریت علمی (مقاله)، ادبی (شعر و داستان)، هنری (هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی)، فضای مجازی (ایجاد حرکت و جریان اجتماعی) و بخش چند رسانه ای (کلیپ ، موشن گرافیک و پادکست) آماده دریافت آثار است.
دبیر بنیاد غدیر استان همدان با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند به نشانی اینترنتی  Bonyad-qadir.com مراجعه کنند، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ تیر ماه و مدیریت داوری آثار ارسالی بر عهده اعضای دبیرخانه و مسئولین کمیته های جشنواره است.
حجت‌الاسلام حسنی حلم با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در زمینه تبلیغ کمک‌رسان این جشنواره  هستند، گفت: کمیته‌های اجرایی جشنواره نیز تشکیل شده و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه به تمامی منتخبان جشنواره گواهینامه معتبر حضور و لوح تقدیر رسمی اهدا می شود، اظهار داشت: جوایز نفر اول هر بخش یک میلیون تومان به همراه سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی، نفر دوم ۷۰۰ هـزار تومان و سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی و نیز نفر سوم نیز ۵۰۰ هـزار تومان و سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی پیش بینی شده است.
دبیر بنیاد غدیر استان همدان خاطرنشان کرد: هیچ یک از آثار ارسالی به جشنواره نباید کپی برداری و در جشنواره های ملی برگزیده و یا حائز رتبه شده باشند.

کد خبر 1181979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha