دستور استاندار مبنی بر رفع مشکلات بیمارستان سلمان یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط بیمارستان سلمان یاسوج بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده» به همراه معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج بازدید و در جریان مشکلات جانبازان قرار گرفتند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه بیمارستان اعصاب و روان سلمان پذیرای جانبازان، این یادگاران دوران دفاع مقدس از استان و سایر استان‌ها است، گفت: عزیزانی که در این بیمارستان نگهداری می‌شوند بیشتر دغدغه بیکاری فرزندانشان را داشتند.

 

وی بیان کرد: برای اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی پیگیری لازم را به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام خواهیم داد.

 

احمدزاده با بیان اینکه خود بیمارستان مشکلاتی دارد که باید مرتفع کنیم، گفت: کمبود پزشک متخصص از دیگر مشکلات این بیمارستان و مطالبه جانبازان بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم برای استقرار پزشک متخصص این بیمارستان را انجام دهد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر فراهم شدن امکانات رفاهی در بیمارستان سلمان، افزود: بیمارستان یک دستگاه آمبولانس دارد که قدیمی و فرسوده بوده و باید آمبولانس جدید اضافه شود.

 

وی با بیان اینکه کمبودهای بیمارستان سلمان یاسوج جبران شود، افزود: نیاز است از رئیس بنیاد شهید کشور دعوت کنیم تا با سفر به استان از نزدیک مشکلات جانبازان و ایثارگران را ببیند.

 

احمدزاده خاطرنشان کرد: شرایط بیمارستان سلمان می‌تواند از اینکه هست بهتر باشد، لذا بخشی از موارد در استان پیگیری و مابقی را در تهران دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 1181994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha