ضرورت توجه به مشکلات معیشتی و اشتغال آسیب‌دیدگان حادثه متروپل آبادان

سردار شاهوار پور در رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان، بر توجه ویژه به مردم آسیب دیده از حادثه آبادان همچون پیگیری مشکلات آنها، توزیع بسته‌های معیشتی و موضوع اشتغال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (پنجشنبه ۱۲ خرداد) در مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان و خرمشهر و سراسر استان، با ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره کشته شدگان حادثه بسیار دلخراش متروپل آبادان و دهه کرامت اظهار کرد: یکی از اقداماتی که از ابتدای سال برای خدمت رسانی در بیشتر نقاط استان دنبال می‌کنیم تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان است که در این رزمایش هم ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی یک میلیون تومان برای هر بسته در بین آسیب‌دیدگان آبادان و سراسر استان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به طرح آبرسانی روستایی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: این طرح برای آبرسانی به روستاهای درگیر تنش آبی در حال اجرا است که بیش از ۱۵۰ کیلومتر تاکنون لوله گذاری انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه اجرای تاسیسات انتقال آب، پمپ ها، منابع ذخیره آب هم دنبال می‌شود اضافه کرد: در سال جاری اقدامات شایسته ای توسط گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی، بسیجیان و سپاه ولی عصر (عج) انجام می‌شود.

 

سردار شاهوار پور با تاکید بر موضوع مهم حادثه متروپل آبادان و توجه به خانواده‌های آسیب‌دیده از این حادثه تصریح کرد: یک بسیج عمومی صورت گرفته و فرمانده کل سپاه در خصوص حضور همه‌جانبه تاکید داشتند و پیام تسلیتی که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند حاکی از این است که در توجه و تمرکز برای رسیدگی و توجه به خانواده‌های آسیب‌دیده به ویژه جان‌باختگان باید متمرکز شویم.

 

وی با اشاره به اینکه باید موضوع معیشت و اشتغال آسیب‌دیدگان و مردم در حادثه آبادان باید هم در بحث واگذاری بسته‌های معیشتی برای کسانی که نیاز دارند و هم توجهات دیگری که توسط ادارات، سازمان‌ها و مجموعه‌ها باید انجام شود، مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان یاد آور شد: تعدادی شغلشان را از دست دادند که باید سازمان‌های متولی و همه مسئولان بسیج شوند و بحث بیمه بیکاری و اشتغال آنها را به عنوان اولویت‌ اول دنبال کنند و ما هم کمک و پیگیری می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

 

کد خبر 1182029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha