مراسمات بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره)در ۳۵ نقطه استان/ حجت الاسلام آزادیحواه سخنران مراسم شهر ایلام خواهد بود

سرپرست شورای هماهنگی تیلغات اسلامی استان ایلام از برگزاری مراسمات بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی(ره) در ۳۵ نقطه این استان خبر داد.

 حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در ایلام، اظهار کرد: این آیین ها همزمان با سراسر کشور در ٣۵ نقطه استان ایلام نیز برگزار می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در مرکز استان، ساعت ١٠ صبح روز شنبه ١۴ خرداد ١۴٠١ در محل مصلی بزرگ شهر ایلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه  سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین آزادیخواه نماینده محترم مجلس شورای اسلامی خواهد بود، گفت: از عموم مردم ولایت مدار و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی جهت حضور پرشکوه در این مراسم دعوت می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور همچنین از توزیع اقلام تبلیغی ویژه ایام ارتحال امام راحل در استان خبر داد و گفت: امروز اندیشه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان در حال گسترش بوده و به الگویی برای ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی از اصیل ترین انقلابهای تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری کرد.

 

وی افزود: آن مرجع عالیقدر با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت وشجاعت تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی مکاتب الحادی و تمدن های مادی غرب و شرق بوجود آورد و کنگره های کفر و شرک و نفاق را به انحطاط و تباهی کشاند.

کد خبر 1182073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha