حل مشکلات مردم، محور سفرهای شهرستانی  است

مرتضوی با برشمردن چند تصمیم و طرح برای حل مشکلات مردم شهرستان گلپايگان گفت: پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی توسط فرماندار و دبیرخانه سفرهای شهرستانی صورت می گیرد و دور دوم این سفرها،بررسی ادامه مشکلات و رونمایی از طرح های مصوب دور اول این سفر ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سید رضا مرتضوی در مصاحبه پس از شورای اداری با خبرنگاران عصر پنج شنبه در دانشکده فنی مهندسی گلپایگان گفت: بازدید از مجموعه های شهرک صنعتی گلپایگان و گلشهر و پروژه های نیمه تمام و مشکلات مسکن مهر در صبح صورت گرفت و در شورای اداری ۲۳ مصوبه به سرانجام رسید.
استاندار اصفهان، بیشتر  مصوبات شورای اداری را پیرامون راه، آب توصیف کرد و افزود: ۱۹ مصوبه در جلسه ستاد تسهیل ویژه شهرستان گلپايگان با موضوعات مشکلات تولید، مالیات، بیمه، تامین مواد اولیه تایید شد و هفت مصوبه دیگر در جلسه ای با حضور شهرداران، دهیاران، شوراها و دهیاری برای رفع برخی مشکلات به تصویب شد.
وی با تاکید بر اینکه سفرهای شهرستانی با مطالعه قبلی یک ماهه صورت می گیرد و برای به سرانجام عملیاتی شدن طرح ها تلاش می شود، بیان کرد: تصمیمات در جلسات شورای اداری ، زمان دار تعریف می شود تا نتیجه عملیاتی آن توسط مردم مشاهده شود و این مصوبات با دو محور فرماندار شهرستان و دبیرخانه سفرهای شهرستانی هر دو هفته پیگیر می شود.
مرتضوی درخصوص حقابه مردم گلپایگان، به پیشنهاد اولیه ای اشاره کرد که هنوز خام است و پس از این نتایج آن، اطلاع رسانی می شود، ادامه داد: استخر شهرستان گلپايگان توسط مجموعه اداره کل استان ، در سال جاری به تامین اعتبار پروژه بازسازی و آماده خدمت می شود و پایان سال جاری ، پروژه می تواند به پایان برسد.
استاندار اصفهان با  بیان اینکه پروژه ریل قطار اراک ،خمین ، گلپایگان به طرف اصفهان در نقاط مختلف فعال شده است، پیگری برای ادامه آن در استان اصفهان انجام می شود، تشریح کرد: مشکل بوی آب سد گلپایگان با اجرای چند پروژه هوادهی در تصفیه خانه و سطح آب، امید است که مشکل مزه آب برطرف شود.
وی  دور دوم سفرهای شهرستانی را برطرف کردن مشکلات  باقی مانده شهرستان و رونمایی از طرح های پیگری شده در سفر های اول شهرستانی  خبر داد./

کد خبر 1182074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha