بر اساس مراجعات جدید تمرکز ما بر جبهه میانی ساختمان متروپل است

خلیلیان با بیان اینکه کار آواربرداری ساختمان متروپل تا یافتن آخرین پیکر احتمالی دنبال می‌شود گفت: به همین خاطر بر اساس مراجعات جدید تمرکز ما بر جبهه میانی است تا اگر پیکرهای احتمالی در زیر آوار خارج شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» شامگاه (پنجشنبه ۱۲ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز اول کارهای امداد و نجات اولیه را انجام دادیم که تاکنون ۳۷ نفر مصدوم و ۳۷ نفر نیز فوت و جواز دفن ۳۵ نفر صادر شده است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه آواربرداری از جبهه شمالی، شرقی و جنوبی دنبال و در حال حاضر به سمت نقطه مرکزی در حال حرکت است افزود: مرحله دوم آواربرداری در این نقطه به پایان می‌رسد و وارد مرحله سوم یعنی باقی‌مانده ساختمان می‌شود.

 

وی اضافه کرد: کارشناسان در حال ارزیابی نهایی و چگونگی رفتار با باقی‌مانده ساختمان هستند که بر اساس نظر کارشناسان باقی‌مانده آن پایداری نداشته و هر لحظه امکان ریزش وجود دارد.

 

خلیلیان ابراز کرد: گروه کارشناسی در حال بررسی است که باقی‌مانده ساختمان از بالا به تدریج طبقات تخریب یا اقدام دیگری انجام شود و نقطه میانی که به پایان برسد نظر کارشناسان نیز به جمع بندی نهایی می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: کار آواربرداری تا یافتن آخرین پیکر احتمالی دنبال می‌شود؛ به همین خاطر براساس مراجعات جدید تمرکز ما بر جبهه میانی است تا اگر پیکرهای احتمالی در زیر آوار خارج شود.

 

کد خبر 1182083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha