۹۰ آستارایی به حرم امام راحل اعزام شدند

سرهنگ قنبری گفت: در آستانه سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۹۰ نفر از ارادتمندان امام خمینی(ره) از بندر آستارا به حرم مطهر ایشان اعزام شدند.

«بهزاد قنبری» در حاشیه اعزام زائرین به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ۹۰ نفر از ارادتمندان و عاشقان حضرت امام خمینی(ره) به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و امام راحل به تهران اعزام شدند تا در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) که متشکل از آقا و خانم بود با ۲ دستگاه اتوبوس عازم حرم امام راحل شدند.

 

وی تصریح‌کرد: اعزام زائرین به حرم مطهر امام خمینی(ره) با فروکش کردن همه‌گیری شیوع ویروس کرونا و شرایط مساعد و مناسب کنترل این بیماری و پس از ۲ سال انجام شد.

 

قنبری گفت: عاشقان و ارادتمندان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن زیارت مرقد امام، از بیانات مقام معظم رهبری در این روز استفاده کرده و از نزدیک با ایشان دیدار می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون‌های انقلاب و مجاهدت‌های امام خمینی(ره) است که با حمایت‌های مردمی به سرانجام رسیده است، خاطرنشان‌کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در  ۱۴ خرداد سال ۶۸ بنیانگذار کبیر انقلاب را از دست دادند و بعد از ایشان مقام معظم رهبری پرچم انقلاب که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است به دست گرفتند و امروز همه ما باید مطیع رهبری باشیم و در مسیر تحقق فرمایشات معظم‌له گام برداریم.

کد خبر 1182114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha