حضور رئیس جمهور در آبادان/ دیدار با خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل

آیت‌الله رئیسی امروز (جمعه ۱۳ خرداد) به صورت سرزده وارد آبادان شد و ضمن بازدید از محل حادثه متروپل با خانواده‌های جانباختگان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» امروز صبح (جمعه ۱۳ خرداد) در سفری سرزده وارد آبادان شد و از محل حادثه ساختمان متروپل آبادان بازدید کرد.

 

رئیس‌جمهور در این بازدید ضمن اینکه در جریان چگونگی روند آواربرداری ساختمان متروپل قرار گرفت، با تعدادی از مردم آبادان و کسبه گفت‌وگو کرد و  تعدادی از مردم نیز به بیان مشکلات خود پرداختند.

 

آیت‌الله رئیسی همچنین با تعدادی از خانواده‌های جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل از جمله خانواده جلیلیان با چهار فوتی و خانواده صالحیان با سه فوتی دیدار کرد و ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی، بر برخورد با خاطیان تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه برخورد عبرت آموز با عوامل خاطی مهمترین اقدام دولت است و دولت اغماضی در این امر ندارد اظهار کرد:  از مسئولان می‌خواهیم ساختمان‌های ناایمن را شناسایی مورد نظارت و ارزیابی قرار دهند.

 

رئیس‌جمهور افزود: اگر ساختمانی ناایمن است نباید اجازه داد مردم در آن ساکن شوند و باید ساختمان بی درنگ تخلیه شود تا در صورت امکان بتوان آنها را مقاوم سازی کرد.

 

در این دیدار «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان و «سردار حسن شاهوار پور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان رئیس جمهور را همراهی کردند.

 

کد خبر 1182116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha