۴۰ کانون مساجد صومعه‌سرا میزبان مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

صفرپور گفت: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در بیش از ۴۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«نوراله صفرپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: بیش از 40 کانون‌ فرهنگی هنری در مساجد شهرستان در ایام رحلت امام (ره) مراسم های ویژه‌ای را برگزار می‌کنند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا افزود: حاضرین در این مراسم‌ها با آرمان‌های بلند خمینی کبیر(ره) تجدید میثاق و با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعتی دوباره خواهند بست.

 

وی گفت: سخنرانی روحانیون به منظور تبیین اندیشه‌های نورانی امام (ره) برای نسل جوان و نوجوان، برپایی مراسم‌های سوگواری همراه با جلسات تلاوت قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه‌های ویژه کانون‌های مساجد در ایام رحلت حضرت امام (ره) است.

 

صفرپور با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را با تکیه به خداوند و به پشتوانه مکتب اسلام و مردم مسلمان ایران رقم زد تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی بودند که همه عمر شریف و با برکت خود را صرف اعتلای دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت(ع) صرف کرد.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این ایام باید از ظرفیت کانون‌های فرهنگی مساجد و فضای مجازی برای روشنگری و تبیین شخصیت والای حضرت امام خمینی(ره) حداکثر استفاده شود.

 

کد خبر 1182121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha