تجهیز نانوایی‌های گیلان به دستگاه کارت‌خوان ویژه خرید نان

عابدین پور از تجهیز نانوایی‌های گیلان به دستگاه کارت خوان ویژه خرید نان خبر داد و گفت: اجرای طرح فروش هوشمند نان از هفته آینده در گیلان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « علی عابدین پور» شامگاه پنج‌شنبه (۱۲ خرداد) در گفت‌و‌گوی خبری در پاسخ به این پرسش که در اجرای طرح هوشمند توزیع نان چند دستگاه کارت خوان برای نانوایی های گیلان در نظر گرفته شده است اظهار داشت: تعداد چهار هزار و ۹۵ دستگاه کارت خوان به نانوایی‌های استان گیلان تخصیص داده شده است.

 

مدیر پروژه سامانه مدیریت آرد و نان استان گیلان درباره اینکه چه تعداد دستگاه کارت خوان آماده توزیع بین نانوایی‌ها است عنوان کرد: بر اساس اعلام دولت بانک سپه در گیلان بانک عامل در اجرای طرح توزیع هوشمند نان است و در حال حاضر ۲ هزار و ۵۳۸ دستگاه کارت خوان آماده تحویل به نانوایی‌های استان است. 

 

عابدین پور با تاکید بر اینکه برای تحویل این دستگاه ها نیاز نیست نانوایی‌ها به بانک مراجعه کنند تصریح کرد: با تمهیداتی که به عمل آمده در سراسر استان گیلان از طریق شعب بانک سپه این دستگاهای کارت خوان به نانوایی‌های در همان محل تحویل داده می‌شود.

 

وی در مورد نحوه کار این دستگاه ها و اینکه هر فرد از طریق آن می‌تواند چقدر نان تهیه و خریداری کند هم ابراز داشت: این کارت خوانها هوشمند هستند و بر پایه یک سیستم عامل اندروید راه‌اندازی میشوند و نرم‌افزاری بسیار ساده روی آن نصب است که همشهریان می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

 

مدیر پروژه سامانه مدیریت آرد و نان استان گیلان با اشاره به اینکه اجرای طرح فروش هوشمند نان از هفته آینده در گیلان آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: در فاز اول اجرای طرح هوشمندسازی توزیع نان در استان گیلان قرار نیست محدودیتی برای خرید نان وجود داشته باشد و هموطنان می‌توانند با هر یک از کارت‌های عضو شبکه شتاب خود بر روی این پایانه‌ها هر تعدادی که خواستند نان خریداری کنند.

کد خبر 1182123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha