اجرای طرح نصب کارتخوان در نانوایی‌های رشت از امروز به شکل پایلوت

​اسحاقی با بیان اینکه طرح نصب کارتخوان در نانوایی‌های رشت از ۱۶ خرداد به شکل پایلوت اجرایی می‌شود گفت: در اجرای این طرح معادل ۱۵ درصد یارانه به نانوایی‌ها تعلق می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سید محمد اسحاقی» شامگاه یک‍‌شنبه( ۱۵ خرداد) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری کیفیت اجرای طرح نصب کارتخوان در نانوایی‌های شهر رشت را برشمرد و اظهار داشت: این طرح از دوشنبه(۱۶ خرداد) به شکل پایلوت در رشت اجرایی می‌شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان تصریح کرد: از دوشنبه از طریق تیمی متشکل از جهاد کشاورزی، بانک سپه و سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح نانوایی‌های رشت حضور پیدا کرده و بر روند اجرای طرح نظارت خواهیم کرد.

 

اسحاقی با تاکید بر اینکه کارتخوان ها به شکل رایگان در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد عنوان کرد: مردم از طریق هر کارت‌ بانکی که در اختیار دارند می‌توانند نسبت به خرید نان مورد نیاز خود اقدام کنند. 

 

وی اضافه کرد: در اجرای طرح مجهز کردن نانوایی‌های شهر رشت به دستگاه کارتخوان و در ازای فروش نان معادل ۱۵ درصد یارانه به نانوایی‌ها تعلق می‌گیرد تا پس از اجرایی شدن این طرح به شکل کامل، آرد به صورت آزاد در بین نانوایی‌ها توزیع شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا خرید نان از طریق کارتخوان محدودیتی دارد یا خیر خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی در تعداد خرید نان وجود ندارد و شهروندان می‌توانند به اندازه نیاز خود نان خرید کنند. 


 

کد خبر 1182688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha