مردم ورامین اولین پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی در سرآغاز آن بودند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: مردم ورامین اولین پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی در سرآغاز آن بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین یادواره شهدای ۱۵ خرداد که با محوریت شهید حسن خانی در مسجد امام جعفرصادق (ع) جعفرآباد اخوان از بخش مرکزی ورامین برگزار شد، اظهار کرد: جوانان، آیندگان ما هستند و گذشتگان ما هم آیندگان ما از دیروز تا امروز بودند.

 

وی گفت: خداوند متعال عنایت کرد تا کفر و شرک و بت پرستی، ذلالت و پستی و خباثت را از روی کره زمین بردارد و در بدترین مکان‌های ممکن و در بدترین امتی که فرزندان خودشان را فقط بخاطر جنسیت بین دختر و پسر می‌کشتند و خجالت می‌کشیدند که خدای تبارک و تعالی به آنها دختر داده است، این اراده را در آنجا انجام دهیم که هیچ چیزی در آنجا نمی‌رویید، بلکه حیات انسانی هم در آنجا نبوده و خدای تبارک و تعالی این اراده را کرد و چون اراده خدا بر این بود همه شیاطین برای ایستادگی این مقاومت به پا خواستند، یعنی خداوند این اراده را در جایی برد که نگویند آسان بود بلکه سخت و دشوار بود، مردمی که درکی نداشتند و خداوند بهترین نور و مخلوقاتش را در آنجا به رسالت برگزید و یک کتابی به همراه معجزه به او داد.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: اگر امروز یک وسیله‌ای را از بازار می‌خریم، یکسری دفترچه دارد که آن را می‌خوانیم تا به اشتباه نیافتیم و خدای تبارک و تعالی هم برای سعادت بشر دفترچه راهنمایی قرار داده که از مسیر درست دور نشویم.

 

ذوالقدر خاطرنشان کرد: تاریخ همیشه تکرار می‌شود و ممکن است بگوییم کاش در جنگ بدر یا احد بودیم، امروز همه دشمنی‌هایی که از زمان نبی مکرم اسلام تا به امروز بوده تمام آن دشمنی‌ها جمع شده و برای مردم ما نیز آمد اما خداوند چه مردمی را و در چه زمانی آفرید که احسن الخالقین را برای اولین گفت، مردم ایران اسلامی احسن الخالقین هستند و تاریخ دوباره تکرار شد.

 

وی افزود: امروز فرزندان دهه ۹۰ ما با سرودی که بنام «سلام فرمانده» برای امامشان خواندند چه غوغایی در عالم کرد و دیدید که دشمن از خواندن این سرود دق می‌کند و خواری در چشم دشمنان شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران گفت: اگر نگاهی به فضای مجازی بیندازیم مشخص است که همه دنیا آمده و می‌گویند چرا این سرود را می‌خوانند و این نشان می‌دهد این سرود چه تأثیر مهمی داشته در دنیا داشته است.

 

ذوالقدر عنوان کرد: دهه ۹۰ دی‌ها همان نسل ورامین هستند، در ایران اسلامی همه گویش‌ها و زبان‌ها وجود دارد و این یعنی همه ایران و همه شیعیان و باید مواظب باشیم تا دشمن از روزنه شیعه و سنی بر علیه اسلام استفاده نکند.

 

وی بیان داشت: امام بدون هیچ گونه امکانات انقلاب را آغاز کرد و شما مردم  ورامین اولین پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی بودید که با پشتیبانی خودتان این انقلاب را به پیروزی رساندید.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران یادآور شد: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و درود خدا بر این مردم انقلابی و ولایتمدار، باید از گذشته عبرت بگیریم زیرا چهل و سه سال است که دشمن هرچه داشته به کار گرفته و نتوانسته به هدف شوم خودشان برسند.

 

سردار ذوالقدر تصریح کرد: همه بچه‌های ما یک شهید فهمیده هستند، به شرطی که به آنها ایمان را بیاموزیم زیرا اگر ایمان راسخ و کاملی داشته باشند به هیچ عنوان از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و با شجاعت رو به جلو حرکت می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدای ۱۵ خرداد برای همه ما قائل احترام هستند زیرا این شهیدان افتخار ملت ایران اسلامی هستند که با جانفشانی هایی که کردند رفتند تا امروز ما در آرامش و آسایش بمانیم.

 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران عنوان داشت: بنابراین نشست شما برادران و خواهران یک یک امر مقدس و پایداری است و امروز شما مردم در کربلا هستید به شرطی که فهم کربلا پیدا کنیم و کربلایی بمانیم.

 

ذوالقدر در پایان گفت: به امید خدا و با کمک شما مردم همیشه در صحنه و با سکانداری مقام معظم رهبری از مشکلات عبور خواهیم کرد.

کد خبر 1182145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha