مکتب امام (ره) بسته کاملی از معنویت عقلانیت و عدالت است

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: هر کجا در این چند سال گذشته توفیقاتی داشتیم دقیقا همان جایی بوده که به توصیه های امام خمینی (ره) عمل کرده ایم، مکتب امام یک بسته کامل از معنویت عقلانیت و عدالت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۳ خرداد ماه حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: امام راحل در دوران حیاتش سرمایه ای برای ایران اسلامی بود و یاد و خاطرش را گرامی می داریم.

 
امام جمعه کهنوج مکتب امام راحل را سرمایه‌ای ارزشمند  دانست و افزود: ملت ایران با در دست داشتن این سرمایه به عنوان چراغ راه و شعله فروزان از گذرگاه های دشواری عبور کرده و با این مشعل فروزان می تواند با اقتدار جلوی توطئه‌های دشمن را بگیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: در طول دوران بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی، توطئه بزرگی بر علیه این نظام شکل گرفته اما در سایه مکتب امام خمینی (ره) همه این توطئه ها خنثی شده است.
 
حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: مکتب امام راحل یک راهنمای نظری و عملی است که کشور و ملت را به اوج عزت، پیشرفت و عدالت می رساند.
 
خطیب جمعه کهنوج ادامه داد: هر کجا در این چند سال گذشته توفیقاتی داشتیم دقیقا همان جایی بوده که به توصیه های امام خمینی (ره) عمل کرده ایم، مکتب امام یک بسته کامل از معنویت عقلانیت و عدالت است.
 
وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران اخیرا در واکنش به دزدی دریایی یونان و آمریکا در ارتباط با توقیف نفتکش ایرانی بار دیگر با اثبات اقتدار دریایی خود ۲ نفتکش یونان را توقیف کرد.
 
حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: روابط عمومی سپاه پاسداران هشدار داد که اگر نفتکش ایران آزاد نشود تمام ۱۷ کشتی یونانی دیگری که در منطقه هستند توقیف می شوند.
 
امام جمعه کهنوج یادآور شد: یونان درحالی نفتکش ایرانی را توقیف کرد که تجربه توقیف نفتکش ایرانی توسط انگلیس را انگار فراموش کرده که تبعات بسیار زیادی برای لندن به دنبال داشت.
 
وی ابراز کرد: یونان این بار جا پای انگلیس گذاشته است و اکنون بر سر دو راهی قرار گرفته است که نظر آمریکایی ها را جلب کند یا برای نجات کشتی خود به خواسته های ایران تن دهد.
 
حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: از آنجایی که ایران اثبات کرده است که به هیچ کشوری باج نمی دهد بنابراین یونان هم باید بداند که اگر تسلیم خواسته‌های آمریکا شود سخت و پشیمان خواهد شد.
 
خطیب جمعه کهنوج اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که اگر ضمن احترام به حقوق همه کشورها در عرصه دریانوردی آنجایی که منافعش توسط دیگران به خطر بیفتد متجاوز و سارق را سخت تنبیه خواهد کرد. 
 
وی تصریح کرد: پیام ما به غربی ها این است که ایران در دفاع از منافع ملی خود با کسی مماشات نخواهد کرد و برای تامین منافع ملی خود دست بسته نیست و به اقدامات خصمانه غربی‌ها پاسخ قاطع خواهد داد.
 
حجت الاسلام نجنو عنوان کرد: اگر غربی ها بدانند اگر بخواهند با دزدی دریایی کشتی و نفتکش ایرانی را توقیف کنند حتما پاسخ قاطعی دریافت می کنند.
 
امام جمعه کهنوج با اشاره به اکران فیلم سخیف و بی ارزش عنکبوت مقدس، تاکید کرد: تولید این فیلم را محکوم می کنیم و از همگان می خواهیم در محکومیت این اقدام زشت سکوت نکنند.
کد خبر 1182159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha