گروه جهادی شهید سیدمجتبی علمدار تکیه‌گاهی برای محرومان

گروه جهادی شهید سیدمجتبی علمدار تکیه‌گاهی برای محرومان در طول سال است.

خبرگزاری شبستان_گیلان، مائده فلاحتکارضیابری: آنان که شیفته حق و حقیقت‌اند، خدمت به خلق را جدای از بندگی خالق نمی‌بینند و بر این مهم پای می‌فشرند، بویژه آنکه این مهم در متون دینی ما نیز جایگاهی سترگ دارد، تا آنجا که در روایات، از خلق خدا به «عیال الله» تعبیر شده و بندگان خدا به عنوان خدمتگزاران این عیال معرفی شده‌اند.

 

فعالیت جهادی فعالیتی است آتش‌به‌ اختیار، برای اینکه غم و غصه‌های مردم عزیز را به دل بریزیم و هرکاری که از دستمان برمی آید برای رفاه حالشان و زندگی‌شان انجام دهیم، فعالیت جهادی عشق و ایثار می‌خواهد و نیازمند دل‌هایی است که برای طبقه محروم و آبادانی دیار محرومان می‌تپد.

 

در دهه کرامت امسال سومین روز از دهه کرامت با عنوان «عالمان آگاه، تکیه‌گاه محرومان» نامگذاری شده است که در این راستا با مدیر گروه جهادی شهید«سیدمجتبی علمدار» رشت به گفت‌وگو پرداخته‌ایم.

 

 

«عیسی زارعی» با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: ابتدا با کارهای فرهنگی نظیر برپایی نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در مراسمات مذهبی ادای نذورات مختلف در ایام شهادت و اعیاد در این عرصه قدم گذاشتند.

 

مدیر گروه جهادی شهید«سیدمجتبی علمدار» رشت با بیان اینکه فعالیت‌مان را به‌صورت رسمی و با ثبت گروه آغاز کردیم افزود: به لطف خدا و همت دوستان جهادی و کمک خیرین تا کنون توانسته‌ایم صدها مورد تعمیرات منازل، توزیع بسته‌های معیشتی، شاد کردن دل کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست با برگزاری تولد و ... انجام دهیم.

 

وی گفت: در شب ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر باز هم با کمک و مهربانی بانیان همیشگی گروه جهادی شهید سید مجتبی علمدار توانستیم بسته‌های هدیه، مخصوص دختران تحت پوشش گروه (۷۰نفر) تهیه کنیم و برای ساعتی شادی را در چشمان این فرشته های آسمانی ببینیم.

 

 

زارعی با بیان اینکه گروه جهادی ما فارغ از مناسبت‌ها، در همه ایام سال به فکر نیازمندان است و با کمک خیران، لبخند را بر لبان آنها می‌آورد تصریح کرد: ما تحت حمایت هیچ ارگان و مرجع دولتی نیستیم و تمام امور توسط نیروهای جهادی و مردم پیش می رود.

 

مدیر گروه جهادی شهید «سیدمجتبی علمدار» رشت با اشاره به فعالیت هایشان در زمینه های مختلف مذهبی و فرهنگی خاطرنشان کرد: عشق به اهل بیت قوت بازوان جهادی بچه های گروه است و همین علاقه موجب خستگی ناپذیر بودنشان در شرایط سخت می شود.

 

گفتنی است، گروه جهادی گروه‌ جهادی شهید سیدمجتبی علمدار نیز با روحیه ایثارگیری و نوع دوستی به میدان جهاد آمده تا از نیازمندان دستگیری و دل کودکان بی‌سرپرست را شاد کنند.

 

 

 

کد خبر 1182183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha