دشمنان می‌خواهند با ابزارهای رسانه‌ای مردم ایران را ناامید و دلسرد کنند

حجت‌الاسلام‌ لیوانی گفت: از آنجایی که دشمنان ما نتوانستند بین نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فاصله ایجاد کنند به دشمنان و رسانه های خارجی پناه آوردند تا با استفاده از آنها مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، حجت‌الاسلام «قاسم لیوانی» امروز «جمعه ١٣ خرداد» در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام‌خمینی (ره) اظهارکرد: یکی از ویژگی های امام راحل ساده زیستی ایشان بود. یکی از پزشکان امام راحل در خاطرات خود آورده است که زندگی بیرونی و درونی و حتی نوع لباس هایی که حضرت امام خمینی (ره) می پوشید، بسیار ساده بود.

 

امام‌ جمعه موقت گرگان گفت: محل زندگی امام خمینی (ره) یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب کوچکتر از آن برای خواب بود و بالش، تشک و رختخواب آن از ساده ترین و ارزان ترین جنس بود.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی و پایه گذار حکومت دینی در تمام دوران‌ زندگی خود این ساده زیستی را داشت، گفت: امام راحل در جماران در اتاق کار محقری آمد و شد داشتند ولی به هیچ عنوان اجازه نمی دادند جز نظافت تغییری در کاغذ دیواری یا رنگ اتاق کار ایشان انجام‌ دهند.

 

حجت الاسلام لیوانی ادامه داد: خبرنگاران خارجی با دیدن ساده زیستی امام راحل به عنوان رهبر انقلاب اسلامی بسیار متعجب می شدند که چطور شخصیتی که توانست دنیا را به حرکت دربیاورد اما در چنین مکان محقری زندگی می کند.

 

وی یادآور شد: مدتی را که امام راحل در بیمارستان سپری می کردند دشمنان رجزخوانی می کردند و امیدوار بودند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکست منتهی شود اما چنین اتفاقی نیفتاد.

 

خطیب موقت جمعه گرگان ادامه داد: دشمنان امیدوار بودند با رحلت امام راحل انقلاب اسلامی به شکست بیانجامد اما خبرگان رهبری پس از ارتحال امام(ره) و در همان روز جانشین ایشان و رهبر انقلاب اسلامی را انتخاب کردند تا مُهر مرگی بر دهان همه رجزخوانان زده شود.

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بهترین جانشین برای امام خمینی (ره) بوده و هستند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تا امروز توانستند انقلاب اسلامی را همانند امام راحل به خوبی رهبری کنند.

 

حجت الاسلام لیوانی به واقعه ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: پس از دستگیری امام راحل در ۱۵ خرداد مردم سراسر کشور در اعتراض به این دستگیری در برخی شهرها و روستاها دست به اعتراض زدند و این واقعه متقارن با ماه محرم بود که مردم همزمان با عزاداری برای امام حسین(ع)، کفن‌پوشان به سمت تهران حرکت کردند اما ماموران جلاد شاه آنها را به گلوله بستند و عده ای از افراد بی گناه را به شهادت رساندند.

 

وی گفت: از آنجایی که دشمنان ما نتوانستند بین نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فاصله ایجاد کنند به دشمنان و رسانه های خارجی پناه آوردند تا با استفاده از آنها مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

 

 

کد خبر 1182199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha