استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان یازدهمین کاروان فرهنگی،  ورزشی جاده ولایت است

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : از عصر روز پنج شنبه ۱۲ تا شنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ استان میزبان یازدهمین کاروان فرهنگی، ورزشی جاده ولایت است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آرمان حاتمی با بیان این خبر، گفت: کاروان «جاده ولایت» هرساله به مناسبت دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا(ع) مسیر دو هزار کیلومتری از استان خوزستان شلمچه تا استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی را پیموده و همزمان با سالروز ولادت امام رضا علیه السلام وارد مشهد مقدس می شود.

 
مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این کاروان عصر روز پنجشنبه ۱۲ خرداد ماه از طریق جاده بهبهان وارد استان و دهدشت شده و در شهر دهدشت مورد استقبال جامعه ورزش این شهر قرار می گیرد.
 
 
وی از ورود این کاروان به شهر یاسوج در عصر امروز از طریق جاده دهدشت، سرفاریاب خبر داد و افزود: با حضور مسئولین اداره کل، فرماندار و جامعه ورزش استان آئین استقبال از این کاروان از ابتدای پلیس راه شهر یاسوج تا پارک مهر ورزی برگزار می شود.
 
 
حاتمی از اجرای برنامه فرهنگی و ورزشی در آئین استقبال از این کاروان خبر داد و تصریح کرد: کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت صبح روز شنبه ۱۴خرداد ماه با بدرقه مسئولین اداره کل از طریق جاده کاکان از استان خارج و وارد استان فارس می شوند.
 
کد خبر 1182247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha