مسئولان در تراز انقلاب اسلامی باید خدا باور،  اهل مسجد و متوسل به اهل بیت(ع) باشند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مسئولان در تراز انقلاب اسلامی باید خدا باور و خدا ترس باشند و اهل مسجد و توسل به اهل بیت(ع) باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته، گفت: در جامعه ایمانی، مؤمنین از یکدیگر عیب جویی نمی‌کنند، بلکه در حق هم عیب پوشی می‌کنند.

 

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: از دیدگاه روایات، حرمت مؤمن از حرمت کعبه هم بالاتر است.، مراقب باش، آبروی کسی را نبری که جبران آن سخت است مخصوصاً با این فضای مجازی؛ برخی غیبت می‌کنند و توجیه می‌کنند که جلوی روی خودش هم می‌گویم و …؛ توجیه گناه بدتر است؛ چون مانع پشیمانی و توبه می‌شود.

 

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: مردم شریف شهرستان بویژه خانواده معظم شهدا، از وضعیت گردشگری در شهرستان گله‌مند هستند؛ آیا این وضعیت در شأن نظام اسلامی و مردم شهید پرور فیروزکوه است؟!!! ضمن تشکر از ریاست اداره گردشگری، انتظار است مجموعه شهرستان پای کار باشند؛ از استاندار محترم و مسئولان استانی هم می‌خواهیم به فکر گردشگری فیروزکوه باشند.

 

وی به سالگرد ارتحال امام راحل اشاره کرد و بیان داشت: امام راحل (ره)، حقیقتاً نقش مردم را در اداره کشور باور داشت و جمهوریت را یک رکن اصلی، نظام اسلامی می‌دانست.

 

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: مسئولان در تراز انقلاب اسلامی باید خدا باور و خدا ترس باشند و اهل مسجد و توسل به اهل بیت باشند.

 

حجت الاسلام حیدری در ادامه اظهار داشت: جشنواره کن، با پشتیبانی وزارت خارجه فرانسه شروع به کار کرد و در طول فعالیت خود سیاست زده عمل کرده است.

 

وی عنوان کرد: جشنواره کن با جایزه دادن به فیلم موهن ضد دینی و توهین به امام رضا علیه السلام، نشان داد که سیاست زده و در راستای اهداف استعمار است.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه تصریح کرد: از وزارت ارشاد و سازمان سینمایی مطالبه می کنیم که با اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی قاطع برخورد کنند.

کد خبر 1182260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha