اسلامیت و جمهوریت نظام را مدیون امام خمینی (ره) هستیم/ اسلامِ انقلابی امروز در شرق و غرب عالم تلالو دارد

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: امروز هرآنچه که از اسلامیت و جمهوریت داریم مدیون نهضت امام خمینی (ره) است.

حجت‌الاسلام «روح‌الله سلیمانی‌فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: کاری که امام راحل انجام داد در طول تاریخ اسلام بی نظیر بود و امروز هرآنچه که از اسلامیت و جمهوریت داریم مدیون نهضت امام خمینی (ره) است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: اگر امروز اسلام انقلابی ما در شرق و غرب عالم خودنمایی می کند و تلالو دارد به برکت مجاهدت و اخلاص امام امت است که در تنهایی و غربت، در ۴۲ و فیضیه و منبر و خطابه، در عُسر و حصر همه جانبه جبهه استکبار و صهیونیزم، نفاق و ارتجاع و غرب زدگان پرچم اسلام را در دست گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: امام‌ خمینی (ره) با بصیرتی مثال زدنی راه را شناختند و وجود ایشان چراغ هدایت و حلقه وصلی بود برای همه‌ کسانی که دل در گرو اسلام عزیز دارند.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد ادامه داد: وعده خدا هم محقق شد مبنی بر اینکه کسانی که خدا را یاری کنند، خداوند به آنان نصرت عطا خواهد کرد و مصداقش امام خمینی (ره) و نهضتی است که امروز بعد از ۴۳ سال با صلابت در مقابل دشمنان اسلام و مسلمانان ایستاده است.

 

وی اظهارکرد: باید نام امام‌خمینی (ره) را زنده نگه داریم چراکه راه نورانی امام راحل برای همه زمان ها و در همه مکان ها مسیر هدایت است و باید اندیشه های ایشان را ترویج کنیم. همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز برآن تاکید دارند و فرمودند راه امام (ره) راه فراموش ناشدنی است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: هر انقلابی دارای ریزش و رویش هایی است و در ایامی که سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل را گرامی می داریم باید علاوه بر ریزش و رویش ها به تابلوها هم توجه کنیم.

 

وی توضیح داد منظور از تابلو، بیانات امامین انقلاب مانند منشور روحانیت، بیانیه گام‌ دوم‌ انقلاب، نامه رهبری به جوانان غربی و جهان اسلام است که باید آنها را در دستور کار قرار دهیم.

 

 

کد خبر 1182261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha