برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۷۰ نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

حجت‌الاسلام زارع از برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۷۰ نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از جمله این برنامه‌ها است.

حجت الاسلام «زارع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری برنامه های متنوع از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: همزمان با این ایام نمایشگاه عکس و پوستر مرتبط با حضرت فاطمه معصومه(س)، امام رضا(ع) در نمایندگی های این سازمان در خارج کشور برگزار می شود.

 

وی با اشاره به ارسال محتوا به نمایندگی های خارج کشور این سازمان گفت: در ۷۰ نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ۱۰ کشور جهان جشن های ایام دهه کرامت برگزار می شود و برای این ایام هشت مسابقه فرهنگی و نشست های تخصصی  با محوریت سیره رضوی نیز در این نمایندگی ها برگزار می شود.

 

رئیس مرکز بین المللی تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: در سال های گذشته و در شرایط کرونایی در نمایندگی های خارج از کشور این سازمان برنامه های متعددی در ایام دهه کرامت برگزار شد، به طوری که بیش از 40 نمایندگی فعال در خارج از کشور سال گذشته برنامه های دهه کرامت و شب شعر برگزار کردند و امسال نیز برنامه های دهه کرامت با قوت در داخل و خارج کشور در حال برگزاری است. 

 

حجت الاسلام زارع خاطر نشان کرد: تلاش داریم که از ظرفیت مبلغان خارج کشور در برگزاری جشن های این ایام استفاده کنیم، ضمن اینکه با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی درصدد هستیم که بحث تبلیغ را در این ایام به همت مبلغین غیر ایرانی مورد توجه قرار دهیم.

 

 
گفتنی است، دهه کرامت از اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز شده و تا یازدهم ذی القعده، سالروز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد. 

 

کد خبر 1182289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha