مدیرکل تبلیغات استان مرکزی بر توجه به بُعد معنوی فرهنگی تاکید کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز باید به بعد معنوی فرهنگی بیشتر توجه شود و در جبهه فرهنگی باید مطالبات رهبری را عملی و اجرایی کنیم.

به خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان در گردهمایی رؤسای ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی استان مرکزی که روز گذشته(26اسفند) در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: باید به دنبال بار معنوی فرهنگی که همان معارف و ارزش های الهی است، بود که در این صورت معنویت در جامعه ترویج خواهد یافت.


وی افزود: اولین وظیفه یک مسئول فرهنگی دینی مطالعه، تجزیه و تحلیل و ارزیابی سالانه از وضعیت فرهنگی استان است که در این صورت فعالیت ها روان تر خواهد شد و باید در این خصوص به برنامه ها علمی تر و با کیفیت اندیشید.


حجت الاسلام سرلکیان در ادامه تصریح کرد: در جنگ نرم و در مواجهه با دشمن در جبهه فرهنگی داشته ها و سرمایه های فراوان و گنجینه های ارزشمندی داریم که دشمن آنها را ندارد که همان فرهنگ ناب اسلام و جوانان خوب و نخبه و ارزشمند این مرز و بوم هستند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به دو رخداد مهم در سال 90 خاطرنشان کرد: مردم وفادار به نظام اسلامی و آرمان های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و با حضور در راهپیمائی 22 بهمن خوش درخشیدند و اوج درخشش را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشتند.


وی ادامه داد: در سال 91 باید تلاش بیشتری داشته باشیم و با تعامل با دیگر دستگاه های فرهنگی و توجه ویژه به مساجد و گروه های اثر گذار منویات رهبری را به اجرا گذاریم.


وی در پایان ضمن تبریک سال نو و با استناد به حدیثی از امام صادق(ع)همگان را توصیه به اخلاق مداری کرده و از مسئولان ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی به خاطر یک سال تلاش و کوشش تشکر و قدردانی کرد.


در ادامه این گردهمائی هر یک از رؤسای ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی تابعه به ارائه گزارش عملکرد سال 90 خود پرداختند و پیشنهادات خود را در خصوص برنامه های سال 91 ارائه کردند.


در پایان این گردهمائی با اهداء لوح تقدیر و هدیه از رؤسای ادارات و نمایندگی های فرهنگی تبلیغی تابعه تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 118229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha