عرض تسلیت مسئولان خراسان جنوبی به خانواده داغدار مجری تلویزیون

جمعی از مسئولان خراسان جنوبی با حضور در منزل خانواده داغدارِ مجری تلویزیون «حامد سلطانی» از نزدیک، درگذشت همسر و فرزند وی را به آنها تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یبرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بسیج سازندگی استان با حضور در منزل خانواده داغدارِ مجری تلویزیون «حامد سلطانی» از نزدیک، درگذشت همسر و فرزند وی را به آنها تسلیت گفتند.

 

حامد سلطانی، مجری تلویزیون در پی حادثه رانندگی، همسر و فرزند یک ساله و نیمه خود را از دست داد. همسر این مجری شبکه سه سیما، از اهالی خراسان جنوبی و شهر بیرجند است.

 

مراسم تشییع همسر و فرزند گرامی آقای سلطانی امروز یک شنبه (۱۵ خرداد) ساعت ۱۰ صبح در محل بهشت متقین بیرجند برگزار می‌شود.

 

همچنین استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی درگذشت همسر و فرزند آقای حامد سلطانی مجری برنامه تلویزیونی «اعجوبه‌ها»، را تسلیت گفت.

 

گفتنی است: در حادثه‌ای که ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح (۱۳ خرداد) در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان باختند.

 

۲ مصدوم که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

 

 

کد خبر 1182304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha