حرکت دسته عزاداری به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب در زنجان

به گفته حجت الاسلام ناصر، به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دسته عزاداری امروز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ صبح از محل حسینیه اعظم زنجان به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) به حرکت در می آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، با تشریح برنامه های  سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در سطح استان اظهار کرد: به مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال امام خمینی(ره) حرکت دسته عزاداری هیئات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی از حسینیه اعظم زنجان تا امامزاده سیدابراهیم(ع) خواهد بود که از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه ویژه‌برنامه این روز ساعت 18 (6 عصر) شنبه (14 خرداد) در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی (استاد برجسته حوزه و دانشگاه) است همچنین شعرخوانی استاد حاج ولی‌الله کلامی و مدیحه‌سرایی حاج سیدیوسف شبیری نیز بخش‌های دیگر این مراسم هستند.

 

وی با بیان اینکه موکب‌های خودجوش نیز برنامه‌هایی در مسیر دسته عزاداری و محل برگزاری مراسم دارند، ابراز کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌ها بتوانیم یک قدم از دِینی که نسبت به امام راحل داریم را اَدا کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام راحل را در یک جمله خلاصه کردند، گفت: ایشان فرمودند که امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است.

 

وی تصریح کرد: هر چقدر دشمن برای تحریف انقلاب و امام راحل تلاش کند برعکس جواب می‌گیرد و هرچه سعی دارد به انقلاب و امام(ره) ضربه بزنند، عظمت امام راحل و انقلاب اسلامی روزافزون‌تر می‌شود.

 

کد خبر 1182309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha