امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ را در ایران رقم زدند

جهانگیری گفت: امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ را در ایران رقم زدند و با توکل به خداوند سبحان و به پشتوانه مردم، انقلابی مردمی به وجود آوردند.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: چهاردهم خرداد روزی است که ملت بزرگ ایران اسلامی در فراق محبوب قلب‌های خود به سوگ می‌نشیند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین حماسه‌های تاریخ را در ایران رقم زدند و با توکل به خداوند سبحان و به پشتوانه مردم، انقلابی مردمی به وجود آوردند.

 

وی اذعان کرد: امام راحل با بینش و درایت خود به ملت ایران اسلامی قدرت بخشیدند و به ما امید و ایمان دادند تا در مقابل استکبار جهانی بر روی پای خود بایستیم و با ظلم مبارزه کنیم.

 

جهانگیری تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همیشه در قلب‌ها و دل‌های مردم غیور ایران اسلامی زنده است و راه و مکتب ایشان هم ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: قیام خونین ۱۵ خرداد یادآور دلاورمردانی است که با ریختن خون خود، نقطه عطفی در مبارزه با ظالمان رقم زدند.

 

کد خبر 1182311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha