برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در  بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی،گفت: بمناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۵ بقاع متبرکه شاخص مراسم ویژه سوگواری و عزاداری برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) در استان ، گفت:حضرت امام خمینی (ره) با اندیشه های بلند الهی، شخصیتی جامع و تلاش های صادقانه، مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سرمنشا تحولات عظیمی در ایران و جهان شدند.


 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود :امروز همه وظیفه داریم به آرمان‌های امام (ره) پایبند باشیم و دینی بر گردن همه ما است چرا که امام (ره) خود را وقف دین و امت کرد.

 

 

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده در سالروز ارتحال امام(ره)،خاطر نشان کرد: برگزاری سخنرانی ، روضه خوانی ،تلاوت قرآن و واهداء تلاوت قرآن به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) ،برپایی ۱۰ محفل نورانی انس با قرآن در بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه از مهمترین برنامه های این روز مهم و تاریخی است.

 

 

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقر، امامزاده باقر(ع) بیستون، امامزاده ابراهیم(ع) طاقبستان،امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان کنگاور و امامزاده سید عبیدالله هجیج (ره) از جمله بقاع متبرکه ای هستند که مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در آن آستان مقدس برگزار می شود .

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه درپایان گفت: شخصیت ویژه امام خمینی (ره) و پایگاه دینی و مردمی ایشان برای همیشه تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد بود.

کد خبر 1182348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha