بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران هادی امت در مسیر کرامت است/ تبیین اندیشه امام(ره) با محوریت فهما

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه تبیین اندیشه امام (ره) با محوریت فهما اهمیت اساسی دارد گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران هادی امت در مسیر کرامت است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران هادی امت در مسیر کرامت است چرا که آن امام عالی منزلت همواره چراغ راه و نمونه یک انسان کامل در عصر مدرنیته بود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: معرفت و شخصیت رشد یافته حضرت امام(ره) که سلاله اهل بیت اطهار (ع) است همواره یک نمونه انسان رشد یافته کامل است که با توجه به رفتار عملی ایشان می توان به شناخت ائمه اطهار(ع) رسید. 

 

به گفته وی، کرامت و محبت دو صفت برجسته وجودی حضرت امام راحل است که با توجه به سخنان و آنچه در قالب روایت انقلاب گذشته است می توان آن را درک کرد. 

 

وی اظهار کرد: رفتار و منش امام خمینی(ره) با کودکان، با زنان و مردان همچنین منش رهبری ایشان در عرصه انقلاب اسلامی نشان از اوج کرامت و محبت آن مرد فرزانه دارد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: تبیین اندیشه امام(ره) با محوریت کانون های فهما در ایام دهه کرامت که مصادف با سالروز ارتحال ایشان است فرصتی برای درک بیشتر منش آن رهبر فرزانه است. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1182368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha