اعزام کارمندان بسیجی استان مازندران به مرقد امام راحل

شعبانی از اعزام ۷۸۵ نفر از کارمندان بسیجی استان مازندران در قالب کاروان ارتحال امام به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: این اعزام در راستای تبیین اندیشه های امام راحل عملیاتی و اجرایی شد.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل با هماهنگی های انجام شده اقدام به اعزام کاروان به مرقد امام راحل شد.

 

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: همه تلاش ما برای پاسداشت ارتحال امام در این ایام است و این مهم در طول سال ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دینی از معیارهای اصلی برای زنده نگه داشتن ارزش ها انقلاب اسلامی است که باید در مناسبت های مختلف در دستور کار قرار گیرد.

شعبانی از اعزام 785 نفر از کارمندان بسیجی استان مازندران در قالب کاروان ارتحال امام به مرقد امام راحل خبر داد و گفت: این اعزام در راستای تبیین اندیشه های امام راحل عملیاتی و اجرایی شد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران افزود: از این تعداد 295 نفر از ادارات کل استان مازندران بودند که به مرقد امام راحل اعزام شدند.

 

وی یادآور شد: برنامه‌های مختلفی در راستای بزرگداشت این ایام و مقام بزرگ امام راحل (ره) در استان پیش‌بینی شده است که اعزام کاروان به مرقد امام یکی از برنامه های اجرایی شود.

کد خبر 1182386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha