۲۵ برنامه محوری در بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) در مساجد استان سمنان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام راحل خمینی کبیر (ره) ۲۵ برنامه محوری در مساجد استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، در این برنامه ها یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردم و عزاداران خمینی کبیر گرامی داشته شد.

 

در این مراسم که در شهرهای مختلف استان سمنان برگزار شد سخنرانان با تبیین شخصیت و ویژگی های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی امر مسلمین را برای تداوم راه امام مورد تاکید قرار دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه این برنامه ها توسط ستاد بزرگداشت سالگرد امام راحل (ره) و ۱۵ خرداد و با مشارکت ادارات و نهادهای مختلف استان سمنان برگزار شد گفت: مداحان اهل بیت (ع) در این برنامه ها به نوحه سرایی و سوگواری پرداختند.

 

حجت الاسلام «سیدعلی موسوی»افزود: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و زنده نگه داشتن راه و مکتب او به همراه بازخوانی اندیشه و تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه ها است.

 

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، اهدای ثواب طرح تلاوت نور به روح مطهر امام راحل و شهدای قیام خونین ۱۵خرداد، مشارکت در اعزام کاروان به مرقد امام، سخنرانی و مداحی در مساجد و ... از مهمترین برنامه ها در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این ایام است.

 

شرکت گسترده مردم ولایتمدار و دوستداران خمینی کبیر شهرهای مختلف استان سمنان در این برنامه ها و تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و نیز ولی امر مسلمین جهان آیت الله خامنه ای از ویژگی های این برنامه ها بود که با حضور ائمه جمعه، روحانیون و مسئولان همراه بود.

 

به مناسبت بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال خمینی کبیر و سالروز قیام ۱۵ خرداد برگزاری بیش از ۵۰ برنامه محوری در شب ۱۴ و ۱۵ خرداد در استان سمنان برنامه ریزی شده است که ۲۵ برنامه  برگزار شد و ۲۵ برنامه نیز امشب  در مساجد استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

حضور سخنرانان کشوری و استانی و تبیین اهداف و شخصیت امام خمینی (ره) در این برنامه ها از جمله برنامه ها این مجالس است.

کد خبر 1182388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha