مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در تبریز

مراسم گرامیداشت سی و سومین سال رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد ماه در مسجد طالقانی تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره)،اهالی متدین و ولایتمدار منطقه ایده لو تبریز همزمان با ملت بزرگوار ایران در مسجد طالقانی تبریز  به سوگ نشستند.

سخنران این مراسم گفت: ۳۳ سال از ارتحال امام می‌گذرد و مردم همچنان داغدار هستند، امام نه برای ایران بلکه برای مردم جهان یک پیام الهام بخش و نورانی است و این پیام به کل جهان صادر شده است.

وی افزود : امام به ما مسیر نورانیت، استقلال و آزادی را رهنمون شدند و استقرار جمهوری اسلامی با این مولفه‌های نورانی انجام شد.

سخنران برنامه ادامه داد:اهالی شریف و شهیدپرور و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و هیئات مذهبی با حضور پرشور خود در این مجلس معنوی با آرمان های امام راحل و شهدای بزرگوار تجدید میثاق کرده و همچنین با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بیعت نمودند.

از نکات بارز این مراسم می‌توان به عزاداری دهه نودی‌ها در کنار فعالین انقلاب اشاره کرد که پیوند نسل‌های مختلف بر محور انقلاب را نمایان می‌کند.

بنابر این گزارش،امام این استقلال را در وجود مردم ایران نهادند و همانطور که در ۳۳ سال گذشته رهبری فرزانه انقلاب اسلامی این مسیر نورانی را طی کردند و نسل جدید این پیام را به خوبی دریافته است که این مسیر با استقامت ملت ایران در برابر همه دشمنی‌ها استمرار پیدا خواهد کرد

کد خبر 1182389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha