پاسداری از آرمان های امام راحل و رهبری گامی برای اعتلای نظام

حجت الاسلام باقری گفت: پاسداری از آرمان های والای امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری گامی مهم برای اعتلای نظام است.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امام راحل يكي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي خيلي از آزاديخواهان و انقلابیون جهان است که گفتن از این مرد بزرگ تاریخ از وظایف تک تک ماست.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم به معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که باید این ارزش بزرگ به نسل جدید منتقل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: چهاردهم خرداد 1368 مردی اثرگذار برای انقلاب و اسلام را از دست دادیم و اکنون در ادامه راهش همه ما باید گوش به فرمان خلف صالح ایشان رهبر انقلاب باشیم و با ولایتمداری در مسیر امام و رهبری حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام باقری گفت: پاسداری از آرمانهای والای امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری گامی مهم برای اعتلای نظام است.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: برگزاری بزرگداشت امام راحل و ویژه برنامه های این ایام در واقع نوعی بصیرت افزایی است که همه ما باید در این راستا تلاش کرده و ارزش ها را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

وی یادآور شد: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مکتب امام و راه و روش آن امام راحل است که اندیشه های امام با استفاده از رهنمودهای رهبری جامعه را به اقتدار بیشتر برساند.

 

کد خبر 1182400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha