عدالت اجتماعی در مکتب سیاسی امام خمینی (ره) جایگاه و اهمیت بسیار زیادی دارد

کریم‌پور گفت: در مکتب سیاسی امام خمینی (ره) تحقق عدالت اجتماعی، هدف بعثت انبیا و انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم طاغوت و نیز راز دشمنی استکبار بوده و بی‌توجهی به آن، عواقب شومی به همراه دارد.

«احسان کریم‌پور» امروز (شنبه ۱۴ خرداد) در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام (ره) به ما یاد دادند که با قدرت در برابر استکبار و مستکبران ایستادگی کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی در شرایط جهانی و منطقه‌ای و داخلی بار دیگر تجلی‌گاه عزم و اراده ملت ایران در ابراز وفاداری به اهداف انقلاب عظیم خود و عهد دوباره با آرمان‌های الهی مقتدای خود و صحنه تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب به عنوان خلف شایسته امام راحل شد.

 

وی با بیان اينکه در مکتب سیاسی امام خمینی (ره)، عدالت اجتماعی جایگاه و اهمیت بسیار زیادی دارد اذعان کرد: در این مکتب، تحقق عدالت اجتماعی، هدف بعثت انبیا و انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم طاغوت و نیز راز دشمنی استکبار بوده و بی‌توجهی به آن، عواقب شومی به همراه دارد.

 

کریم‌پور تصریح کرد: امروز بسیجیان همیشه در صحنه با حضور باشکوه خود در کنار دیگر مردم مؤمن و ولایتمدار اندیمشک در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، لبیک مجددی با آرمان‌های امام خمینی (ره) و همچنین رهبر معظم انقلاب داشتند و به دنبال تفکر امامین انقلاب اسلامی، تا ظهور حضرت مهدی (عج) پا در رکاب رهبری خواهند بود.

 

کد خبر 1182401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha