امام خمینی(ره) شخصیت بی‌نظیر در تاریخ است

حجت‌الاسلام سعیدیان با بیان‌اینکه امام خمینی(ره) شخصیت ممتاز و بی‌نظیر تاریخ است، گفت: امام خمینی (ره) احیاکننده اسلام در قرن معاصر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«علی سعیدیان» امروز(شنبه، ۱۴ خرداد) در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مصلی نماز جمعه این شهر، اظهارکرد: امام خمینی(ره) شخصیت ممتاز و بی‌نظیر تاریخ است.

 

معاون حقوقی ستاد رسیدگی به امور مساجد با بیان‌اینکه صحبت در مورد شخصیت امام خمینی(ره) بسیار سخت است، افزود: امام خمینی(ره) هنوز برای ما شناخته است و قرن‌ها باید بگذرد تا عظمت و شخصیت آن بزرگوار برای ما شناخته شود.

 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) مردی بود که از گوشه حوزه‌های علمیه قیام خود را آغاز کرد، گفت: اصلی‌ترین عامل پیروزی و ماندگاری قیام امام خمینی(ره) ایمان به خدا و هدفش‌ بود.

 

حجت‌الاسلام سعیدیان با بیان‌اینکه قیام امام خمینی(ره) برگرفته از نهضت جدش امام حسین(ع) بود، گفت: امام راحل با توکل به خدا و همراهی مردم انقلاب را به پیروزی رساند و این انقلاب به رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 

وی به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص امام راحل که «امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است» اشاره کرد و افزود: هر چقدر دشمن برای تحریف انقلاب و امام خمینی(ره) تلاش کند برعکس جواب می‌گیرد و هرچه سعی دارد به انقلاب و امام(ره) ضربه بزنند، عظمت امام راحل و انقلاب اسلامی روزافزون‌تر می‌شود.

 

معاون حقوقی ستاد رسیدگی به امور مساجد خاطرنشان‌کرد: امام خمینی (ره) احیاکننده اسلام در قرن معاصر بود و با نهضت و انقلاب خویش، اندیشه آزادیخواهی مبتنی بر دین را به جهان صادر کرد.

 

گفتنی است، مداحی و سینه‌زنی پایان بخش مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در بندر آستارا بود.

 

کد خبر 1182435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha