حضرت روح الله (ره) بهترین شاخص برای صیانت از انقلاب است

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حضرت روح الله (ره) بهترین شاخص برای صیانت و جلوگیری از انحراف جهت‌گیری‌های اصلی انقلاب است.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تسلیت سالگرد ملکوتی عروج امام خمینی(ره) اظهار کرد: اندیشه های امام راحل صراط مستقیم انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به حیات طیبه در دفاع از همه مظلومان عالم است.

 

 امام جمعه نکا افزود: امروز انقلاب اسلامی بنا نهاده شده به همت و اخلاص این بزرگ مرد از سلاله پاک معصومین(ع) با رهبری حکیمانه خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امان خامنه ای ( مد ظله العالی) و به برکت خون شهدا با استقامت بی نظیر ملت، پس از 42 سال با ایستادگی در برابر تمام حربه های جبهه استکبار ایستاده است و در ادامه راه هم باید با ولایتمداری این مسیر استمرار یابد.

 

وی با گرامیداشت مناسبت های 14 و 15 خرداد مقارن با دهه کرامت به خصوص سالروز ولادت امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه(س)، حضرت روح الله (ره) را بهترین شاخص برای صیانت و جلوگیری از انحراف جهت گیری های اصلی انقلاب با ادامه راه معرفی شده از سوی ایشان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حضرت روح الله (ره) بهترین شاخص برای صیانت و جلوگیری از انحراف جهت‌گیری‌های اصلی انقلاب است.

 

 امام جمعه نکا یادآور شد: لبیک به فرمان جهاد تبیین رهبری، تلاش مجاهدانه برای حفظ ارزش های دینی و اسلامی در تمامی عرصه های فرهنگی، هنری، علمی، سیاسی، دفاعی، امنیتی و اقتصادی تا تحقق اهداف اصلی انقلاب اسلامی است که در ادامه راه امام راحل باید گوش به فرمان رهبری در این راستا حرکت کنیم.

کد خبر 1182438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha