هدف انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است

بابایی گفت: امام راحل سال ها با رهبری قیام های تاثیرگذار، حکومت ولی عصر(عج) را زمینه سازی کرد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش امام عصر(عج) برسد.

«عبدالرضا بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امام خمینی(ره) بزرگ مرد تاریخ است که برای تحقق حکومت اسلامی ایران و حکومت ولی معصوم حضرت صاحب الزمان(عج) زمینه سازی کرد و تا لحظه عروج به سمت معبود خود از این مسیر نورانی عدول نکرد.

 

فرماندار نکا با تسلیت ارتحال امام راحل افزود: چهاردهم خرداد ماه سالروز عروج ملکوتی و فراق غمبار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آن مجاهد نستوه، عبد صالح خداست که با اتکال به نیروی ایمان، تقوی و بصیرت پیش از سال 1342 پرچم مبارزه علیه طاغوت را به دست گرفت.

 

 وی خاطر نشان کرد: امام راحل سال ها با رهبری قیام های تاثیرگذاری همچون 15 خرداد بر عهد خود ماند تا با عنایت پروردگار و همت مردم فداکار ایران اسلامی، آرزوی انبیا و ائمه معصومین(ع) در استقرار حکومت الله بر جهان را با پیروزی انقلاب اسلامی تحقق بخشد.

 

بابایی گفت: امام راحل سال ها با رهبری قیام های تاثیرگذار، حکومت ولی عصر(عج) را زمینه سازی کرد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی اش امام عصر(عج) برسد.

 

فرماندار نکا افزود: دشمن در طول انقلاب اسلامی با توطئه های مختلفی برای از بین بردن انقلاب وارد میدان شد و از جنگ و تهدید گرفته تا شدیدترین تحریم ها و تهاجم فرهنگی را علیه ملت شریف ایران به راه انداخت و ملت ما در همه این شرایط با اطاعت از ولایت فقیه به مسیر خود ادامه داد.

 

وی یادآور شد: مردم ما در طول سالیان سال با رهبری امام خمینی(ره) ایستادگی کردند و اکنون هم با رهبری امام خامنه ای انقلاب با قدرت و صلابت مثال زدنی در حال عبور از پیچ بزرگ تاریخی به منظور برهم زدن هیمنه جهان کفر و نابودی نظم جهانی مستکبران بر روی زمین به پیش می رود.

کد خبر 1182441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha