۲ پیکر دیگر از قربانیان متروپل از زیر آوار خارج شد

عباسپور با بیان اینکه در ساعات ابتدایی امروز شنبه، ۲ پیکر دیگر از قربانیان متروپل از زیر آوار خارج شد گفت: این پیکرها برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «احسان عباسپور» امروز (شنبه ۱۴ خرداد) در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت آواربرداری ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: روند آواربرداری از متروپل با شتاب بیشتری ادامه دارد‌.

 

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه در ساعات ابتدایی امروز شنبه، ۲ پیکر دیگر از قربانیان متروپل از زیر آوار خارج شد افزود: این پیکرها برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شدند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ‌۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست دادند اضافه کرد: با مشخص شدن هویت این ۲ پیکر تعداد جانباختگان به ۳۹ نفر افزایش پیدا می‌کند.

 

عباسپور با بیان اینکه آواربرداری وارد مرحله حساسی شده و جستجو همچنان برای بیرون آوردن پیکرهای احتمالی زیر آوار ادامه دارد تصریح کرد: در بخش‌های مختلف متروپل نیروهای عملیاتی حاضر در محل در حال جداسازی آوارها هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: به مراحل پایانی عملیات آواربرداری ساختمان متروپل نزدیک می‌شویم تا تصمیم نهایی برای باقی‌مانده این ساختمان گرفته شود.

 

کد خبر 1182454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha