امام عظیم الشان انقلاب اسلامی یک شخصیت و حقیقت زنده است

حجت الاسلام خواجه پور منشأ پیروزی انقلاب اسلامی را وجود رهبر الهی، ایمان های درونی مردم و متکی بودن به ذات اقدس الهی دانست و گفت: امام عظیم الشان انقلاب اسلامی یک شخصیت و حقیقت زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «رحم الله خواجه پور» امروز (۱۴ خرداد) در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی ( ره) که در مصلی امام رضا (ع) مارگون برگزار شد، اظهار کرد: حضرت امام (ره) نامش پرچم انقلاب، راهش راه انقلاب و اهدافش اهداف انقلاب بود .

 

امام جمعه شهرستان مارگون خاطرنشان کرد: امام (ره) یک انسان به تمام معنا کامل، عرفانی و اخلاقی و یک حقیقت همیشه زنده است.

 

وی افزود: منشأ پیروزی انقلاب اسلامی وجود رهبر الهی، ایمان های درونی مردم و متکی بودن به ذات اقدس الهی بود.

حجت الاسلام خواجه پور با اشاره به شخصیت آن امام بزرگوار، گفت: امام عظیم الشان انقلاب اسلامی یک شخصیت و حقیقت زنده است، اگرچه جسم امام(ره) از میان ما رفت و به لقاء الله پیوست، اما فکر و اندیشه امام همچنان باقی و ماندگار است و ما تا آخرین نفس منظومه فکری امامین انقلاب را پیروی خواهیم کرد تا بتوانیم به اوج قله نائل شویم .

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون با اشاره به اتفاقات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی اگرچه امام عظیم الشان را سالها در بند اسارت قرار دادند و بسیاری از جوانان عزیز ما را به شهادت رساندند، ولی امام و مردم عزیز ما توانستند با ایمان های درونی این انقلاب برونی را به اوج پیروزی برسانند .

 

وی با بیان اینکه انقلاب درونی ما نتیجه اش پیروزی انقلاب اسلامی بود، به عصر نبوی و علوی و عصر امروز اشاره و خاطرنشان کرد: اگر تلنگری به تاریخ ائمه اطهار علیهم السلام بزنیم متوجه می شویم که در تمام اعصار افرادی وجود داشتند که به دنبال قدرت طلبی و تخریب دین مبین اسلام بودند، اما با رهبری پیامبر گرامی اسلام و امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و همچنین در زمان ما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حفظه الله حضرت امام خامنه‌ای عزیز دست اجانب، فرصت طلبان و معاندان را از حکومت اسلامی کوتاه کردند .

حجت الاسلام خواجه پور تصریح کرد: شایسته ترین، کامل ترین، عارف ترین، عالم ترین و سیاست مدارترین شخص بعد از حضرت امام (ره)،  مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز بود که الحمدلله با رهبری های معظم له، نه تنها ایران اسلامی بلکه ملت های مسلمان علاوه بر اینکه به  وحدت و یکپارچگی، اهتمام ورزیدند، بلکه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در تحقق بیانیه گام دوم  ان شا الله تلاش کنیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج)متصل کنیم .

 

امام جمعه شهرستان مارگون در پایان ضمن تقدیر از همه کسانی که در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه حضور پیدا کردند، گفت: همه ما مسئولان و مردم در قبال مراسمات ملی و مذهبی وظیفه داریم و باید به عنوان یک وظیفه اصلی به کیفیت برنامه ها کمک کنیم.

کد خبر 1182471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha