پیوند آسمانی یک زوج جوان در حرم امام‌زاده قاسم(ع) محمودآباد

هاشمی نسب گفت: یک زوج جوان محمودآبادی با همراهی خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) آغاز زندگی مشترک خود را به یُمن میلاد اخت‌الرضا(س)، در حرم امام‌زاده قاسم(ع) محمودآباد جشن گرفتند.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای مهيا کردن زمینه ازدواج آسان که مقدمه حل مشکل جوانان است همیشه پیشرو خواهندبود.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد افزود: زوج های جوان که به جهت عدم تمکن مالی والدین برای ادامه زندگی و تامین جهیزیه با مشکل مواجه اند به همت خادمیاران رضوی، بسیج سازندگی و خیرین شهرستان محمودآباد راهی خانه بخت می شوند.

 

وی یادآورشد: همچنین زمینه برگزاری جشن های ساده و بی آلایش زوج های جوان به همت خادمیاران رضوی محمودآبادی فراهم می شود.

 

هاشمی نسب اضافه کرد: هم‌زمان با ایام دهه کرامت و میلاد باسعادت بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها)، یک زوج جوان محمودآبادی در شب جمعه با حضور در آستانه مبارکه امام‌زاده قاسم(ع) شهرستان محمودآباد، پس از شرکت در مراسم دعای کمیل، با برگزاری جشن مختصری زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: این مراسم ساده که با همکاری کانون خدمت رضوی امام‌زاده قاسم(ع) و تولیت این آستانه مبارکه برگزار شد، با اهدای بسته متبرک رضوی به این زوج جوان پایان یافت.

کد خبر 1182496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha