نام شهدای ۱۵خرداد با نام امام خمینی(ره) پیوند خورده و فراموش ناشدنی است

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: نام شهدای ۱۵خرداد با نام امام خمینی(ره) پیوند خورده و فراموش ناشدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش آبادی در آیین گلباران قتلگاه شهدای پانزده خرداد واقع در پل تاریخی باقرآباد در جمع مردم و مسئولین گفت:در ایران اسلامی همزمان با ارتحال امام خمینی ره و شهادت شهدای پانزده خرداد  عزادار است و همانطور که نام امام راحل هیچگاه فراموش شدنی نیست یاد شهیدان پانزده خرداد نیز از یادها نخواهد رفت و پانزده خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی نام گرفته است.


نوش آبادی شهدای پانزده خرداد را از استثناهای تاریخ دانست و تصریح کرد: شهدای پانزده خرداد به طمع هیچ چیزی بجز اخلاص قیام نکردند و مانند برخی ها که طمع ثروت و قدرت دارند نیت منافقانه نداشتند و اگر کسی تاریخ شناس باشد و حقیقت قیام را مطالعه کند، می داند این شهدا با چه حسن نیت و اخلاصی قدم به عرصه کارزار گذاشتند .


نماینده دیار ۱۵ خرداد اظهار داشت:امروز مسئولین  بنای خود را خدمت کردن به مردم بگذارند، مردم امروز نیازمند خدمت صادقانه هستند و از دروغ و تزویر بیزار هستند و اگر در سیره شهدا کنکاش و بررسی نماییم می‌بینیم شهدا همین خواسته ها را در نوشته ها و وصیت نامه های خود داشتند.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه کاستی ها فراوان است و باید مسئولین امید آفرینی کنند تا مردم دلگرم به آینده باشند و خود مسئولین در صف اول این خواسته ها و برآورده شدن آن هستند، تکلیف محوری و  خدمت رسانی به مردم توسط مسئولان باید از هر چیزی مهمتر شود.


نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ضمن عذرخواهی از مردم در عدم خدمت رسانی مطلوب به آنها بیان داشت: مسئولان بخاطر مشکلات عدم مدیریت صحیح از شهدای پانزده خرداد معذرت خواهی کنند و بگویند که شهدا شرمنده ایم که نتوانستیم آن طور که باید و شاید ادای دین کنیم، متاسفانه برخی از مسئولین جلسات مخفیانه برای رتق و فتق امور دوستان خود برگزار کردند اما مشکلات مردم را  فراموش کردند.

کد خبر 1182504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha